Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

BankID

Що таке BankID:

BankID — це сервіс онлайн верифікації клієнтів через українські банки, що дозволяє ідентифікувати клієнта в інтернет-ресурсі онлайн під час реєстрації або замовленні послуг/товару. Сервіс дозволяє віддалено, без необхідності особистого візиту, підтвердити особистість людини, використовуючи дані, які зберігаються в обслуговуючому банку.

До прикладу ви маєте бажання підтримати громадську ініціативу на Єдиній системі місцевих петицій. Для голосування на цьому ресурсі необхідно бути ідентифікованим (щоб система розуміла, що голосуєте саме ви). Єдина системи місцевих петицій використовує сервіс BankID як один із способів ідентифікації.

Хто може скористатись BankID НБУ спільно з Кредобанк:
Клієнти банку-фізичні особи, що є держателями платіжних карток АТ «Кредобанк» зі статусом «активна» або «потребує активації».

Яку інформацію передає Банк: При ініціації клієнтом способу ідентифікації за допомогою сервісу BankID НБУ банк може передавати наступну інформацію:

  • ПІБ; стать;
  • серію та номер паспорту, ким і коли виданий; адресу реєстрації та/або місця фактичного проживання;
  • місце та дата народження;
  • контактний телефон;
  • електронну адресу;
  • ідентифікаційний номер.

Кінцевий перелік даних, які будуть передані надавачу послуг визначається індивідуально, безпосередньо надавачем послуг.

Система BankID має високий ступінь захисту. Інформація, що передається повністю захищена.

Як скористатись BankID НБУ спільно з Кредобанк:
На порталі послуг, які приєднані до BankID НБУ (їх перелік зазначений тут) необхідно обрати ідентифікуватись/авторизуватись/ввійти за допомогою BankID НБУ.

На сторінці BankID НБУ вибрати KredoBank для ідентифікації. На сторінці авторизації KredoBank необхідно ввести у відповідні поля номер платіжної банківської картки та номер телефону, зареєстрований в банку.

Після успішної перевірки зазначених даних на номер телефону, зареєстрований в Банку прийде повідомлення з разовим ОТП-кодом, який необхідно ввести у відповіде поле. Після вірного введення одноразового коду Ви будете ідентифіковані на порталі послуг!

Що робити якщо при спробі авторизації отримано помилку:

  • Якщо текст помилки «Зверніться в Банк для оновлення/підтвердження персональних даних», необхідно звернутись на відділення з паспортом для о оновлення/підтвердження персональних даних.
  • Якщо текст помилки «Дана картка не може бути використана для отримання сервісу BankID», Ви не є власником рахунку (намагаєтеся використати дані додаткової карти, тоді як власником рахунку є інша особа).
  • Якщо текст помилки «Скористатися сервісом BankID може тільки фізична особа», Ви ввели дані картки, яка відноситься до юридичної особи або фізичної особи-підприємця. Скористатись BankID може тільки фізична особа.
  • Якщо текст помилки «Введіть номер активної картки», статус картки, яку Ви намагаєтесь використати відмінний від «Активна» або «Потребує активації».
  • Якщо текст помилки «Введіть номер телефону зареєстрований в Банку», Ви вказуєте номер телефону, який не зареєстрований в банку до Вашого клієнта.
  • Якщо текст помилки «Невірний номер картки», Ви ввели номер картки іншого Банку, або вказали не вірний номер платіжної картки.
  • Якщо Ви отримали помилку після введення одноразового ОТП-коду та/або на сторінці порталу (надавача послуг) просимо звертатись на Контакт-центр Банку за номером 0 800 500 8 50 (безкоштовно по Україні).
Цілодобовий контакт-центр