Що таке BankID:
BankID — це сервіс онлайн-верифікації клієнтів через українські банки, що дозволяє ідентифікувати клієнта в інтернет-ресурсі онлайн під час реєстрації або замовленні послуг/товару. Сервіс дозволяє віддалено, без необхідності особистого візиту, підтвердити особистість людини, використовуючи дані, які зберігаються в обслуговуючому банку.
До прикладу, ви маєте бажання підтримати громадську ініціативу на Єдиній системі місцевих петицій. Для голосування на цьому ресурсі необхідно бути ідентифікованим (щоб система розуміла, що голосуєте саме ви). Єдина системи місцевих петицій використовує сервіс BankID як один із способів ідентифікації.
Хто може скористатись BankID НБУ спільно з Кредобанк: клієнти банку-фізичні особи, що є держателями платіжних карток АТ «Кредобанк» зі статусом «активна» або «потребує активації».
Яку інформацію передає банк: при ініціації клієнтом способу ідентифікації за допомогою сервісу BankID НБУ банк може передавати наступну інформацію:
- ПІБ, стать;
- серію та номер паспорта, ким і коли виданий, адресу реєстрації та/або місця фактичного проживання;
- місце та дату народження;
- контактний телефон;
- електронну адресу;
- ідентифікаційний номер.
Кінцевий перелік даних, які будуть передані надавачу послуг, визначається індивідуально безпосередньо надавачем послуг.
Система BankID має високий ступінь захисту. Інформація, що передається повністю захищена.
Як скористатись BankID НБУ спільно з Кредобанк:
На порталі послуг, які приєднані до BankID НБУ (їх перелік зазначений тут) необхідно обрати ідентифікуватись/авторизуватись/ввійти за допомогою BankID НБУ.
На сторінці BankID НБУ вибрати KredoBank для ідентифікації. На сторінці авторизації KredoBank необхідно ввести у відповідні поля фінансовий номер телефону, зареєстрований в банку, номер платіжної банківської картки та CVC-код до платіжної картки.
Після успішної перевірки зазначених даних на номер телефону, зареєстрований в банку надійде повідомлення з разовим ОТП-кодом, який необхідно ввести у відповіде поле. Після вірного введення одноразового коду, ви будете ідентифіковані на порталі послуг.
Якщо ви здійснили зміну фінансового номерa телефону через онлайн-банкінг KredoBank, доступ до використання системи BankID Національного банку України для ідентифікації буде заблоковано протягом 24 годин із часу зміни фінансового номера телефону.
Що робити якщо при спробі авторизації отримано помилку:
- Якщо текст помилки «Зверніться в банк для оновлення/підтвердження персональних даних», необхідно звернутись у відділення з паспортом для оновлення/підтвердження персональних даних.
- Якщо текст помилки «Дана картка не може бути використана для отримання сервісу BankID», ви не є власником рахунку (намагаєтеся використати дані додаткової карти, тоді як власником рахунку є інша особа).
- Якщо текст помилки «Скористатися сервісом BankID може тільки фізична особа», ви ввели дані картки, яка відноситься до юридичної особи або фізичної особи-підприємця. Скористатись BankID може тільки фізична особа.
- Якщо текст помилки «Введіть номер активної картки», статус картки, яку ви намагаєтесь використати відмінний від «Активна» або «Потребує активації».
- Якщо текст помилки «Введіть ваш фінансовий номер телефону», ви вказуєте номер телефону, який не зареєстрований в банку до вашого клієнта.
- Якщо текст помилки «Невірний номер картки», ви ввели номер картки іншого банку, або вказали невірний номер платіжної картки.
- Якщо текст помилки «Підтвердження особи через BankID НБУ недоступне впродовж 24 годин після зміни фінансового номера телефону. Спробуйте, будь ласка, пізніше», ви ввели фінансовий номер телефону, який був змінений вами через онлайн-банкінг KredoBank та від часу його зміни не минуло 24 години.
- Якщо текст помилки «Перевірте, будь ласка, введені дані картки», ви вказуєте невірний CVC-код до платіжної картки.
- Якщо ви отримали помилку після введення одноразового ОТП-коду та/або на сторінці порталу (надавача послуг) просимо звертатись до контакт-центру за номером 0 800 500 8 50 (безкоштовно в межах Україні).