Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

Чому переказ з ЄС не надходить: основні причини

Пам’ятайте про необхідність заповнити обов’язкові поля при переказі з-за кордону. Перелік деяких причин, чому перекази з ЄС можуть не надходити:

1. Вказана неповна адреса проживання відправника: місто/село, вулиця, номер будинку (квартири за наявності), область (за потреби); для фізичних осіб; місцезнаходження — для юридичних осіб.

Відповідно до п. 2.22.5 та п. 2.22.6 Глави 1 Розділу II Правил надання комплексних банківських послуг фізичним особам в АТ «КРЕДОБАНК» ініціатор переказу при здійсненні переказу повинен вказати свою повну адресу проживання (для фізичних осіб)/місцезнаходження (для юридичних осіб). Перекази, які надійшли з готівкового каналу (через каси відділень/агенцій PKO Bank Polski) і не відповідають вимогам Правил надання комплексних банківських послуг фізичним особам в АТ «КРЕДОБАНК» — підлягають уточненню.

У випадку, якщо поле з місцем проживання/реєстрації відправника не міститься в розділі персональних даних онлайн-банкінгу європейського банку звідки здійснюється переказ (наприклад, у Німеччині), то цю інформацію потрібно зазначити у полі призначення платежу.

2. Передано неповні прізвище та ім'я відправника.

Для зарахування переказу Кредобанк повинен отримати повне прізвище та ім'я відправника для фізичної особи або повне найменування відправника для юридичної особи. В окремих випадках ім'я може надійти у скороченому вигляді, напр. «Т. Шевченко». Тоді переказ не зарахується. Щоб переказ зарахувався, можна прізвище та ім'я повністю, напр. «Тарас Шевченко», вказати у призначенні платежу.

3. Ви надіслали переказ з країни, що не входить до Європейського Союзу.

Перекази SEPA в євро у Кредобанку доступні з 27 країн Європейського союзу: Австрія, Бельгія, Болгарія, Греція, Данія, Естонія, Ірландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Німеччина, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Угорщина, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чехія, Швеція.

4. Переказ є позикою/кредитом. В такому випадку необхідно:

  • надати у будь-якому відділенні Кредобанку кредитний договір укладений з відправником щодо цього переказу не пізніше наступного робочого дня від дня надходження переказу;

Або

  • здійснити уточнення призначення платежу цього переказу в будь-якому відділенні Кредобанку, написавши відповідну заяву;

Або

  • здійснити уточнення призначення платежу з використанням особистого кабінету онлайн-банкінгу KredoBank, заповнивши форму, яка буде надіслана отримувачу працівником контакт-центру.

При цьому отримувачу переказу потрібно здійснити уточнення призначення платежу впродовж трьох робочих днів від дня надходження переказу до банку. Якщо протягом трьох робочих днів банк не отримає уточнення — переказ буде повернуто на рахунок відправника звідки надійшли кошти. Працівник контакт-центру самостійно до вас зателефонує та повідомить про необхідні дії для успішного зарахування коштів, що надійшли на ваше ім'я.

5. Порушено режим функціонування поточного рахунку отримувача-фізичної особи, на який повинен зарахуватись переказ.

Наприклад, ви отримуєте кошти за здійсненну підприємницьку діяльність чи незалежну професійну діяльність.

Звертаємо вашу увагу, що клієнт та представник (у разі наявності) відповідно до пунктів 14.1.226, 69.7 Податкового кодексу України зобов’язанні повідомляти банки та інші фінансові установи, в яких такі особи відкривають рахунки щодо здійснення підприємницької діяльності або проведення незалежної професійної діяльності.

Цілодобовий контакт-центр