Не активовуйте картку в мобільному застосунку KredoBank до моменту отримання картки у відділенні.
Три способи активувати платіжну картку в Кредобанку:
- Банкомат
- Мобільний застосунок KredoBank
- Контакт-центр
1. Активація картки через банкомат
Активуйте картку в банкоматі Кредобанку (безкоштовно) або в банкоматі будь-якого іншого банку (в тому числі за кордоном).
Зверніть увагу! Вартість перегляду балансу в банкоматі іншого банку 5 гривень (з пакетом «Правильна картка» — безкоштовно).
Для цього:
- вставте картку в банкомат;
- введіть ПІН-код;
- виконайте будь-яку операцію (перегляньте баланс, зніміть кошти тощо);
- після виконання операції картка буде активована.
2. Мобільний застосунок KredoBank.
Активуйте картку в мобільному застосунку KredoBank. Для цього свайпніть справа наліво та оберіть опцію «Активувати картку».
3. Контакт-центр Кредобанку.
Зателефонуйте до контакт-центру Кредобанку 0−800−500−850 та слідуйте підказкам голосового меню.
Важливо! Активація картки в застосунку KredoBank та в контакт-центрі дозволить проводити розрахунки карткою в інтернеті та при безконтактній оплаті за допомогою гаманців Apple Pay, Google Pay та інших електронних гаманців. Для розрахунку в торгових точках пластиковою карткою, необхідно попередньо провести активацію з використанням пластикової картки в банкоматі (зняття готівки, перегляд залишку).
Читайте більше: Послуги для карток