Телефон гарячої лінії Кредобанку (контакт-центр):
Контакт-центр Кредобанку працює цілодобово.
Телефон з питань врегулювання заборгованості: 0−800−200−706
Перелік послуг для фізичних та юридичних осіб, доступних при зверненні до контакт-центру Кредобанку:
- Отримати інформацію про наявні продукти в банку для фізичних-осіб підприємців та юридичних осіб (рахунки/кредити/депозити/тощо);
- Активувати/блокувати/розблокувати корпоративну банківську платіжну картку (БПК);
- Отримати інформацію про неуспішні операції карткою;
- Замовити перевипуск картки (основної та додаткової) при втраті або пошкодженні;
- Повідомити про підозрілі операції чи несанкціоноване списання коштів з рахунку;
- Замовити готівку для зняття коштів з відкритого рахунку;
- Записатися на зустріч із членом Правління/Директором відділення/Менеджером банку;
- Залишити подяку/побажання/зауваження та скарги щодо роботи банку та його працівників;
- Залишити повідомлення про неприйнятну поведінку та порушення в діяльності АТ «КРЕДОБАНК» (WHISTLEBLOWING POLICY MECHANISM);
- Інше.
Перелік питань щодо яких ви можете отримати консультацію, звернувшись до контакт-центру:
- Відкриття/закриття рахунків та платіжних карток, правила обслуговування та загальні тарифи;
- Розміщення вкладів та участь KredoBank у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб;
- Умови та особливості кредитування фізичних осіб;
- Правила обслуговування та загальні тарифи ощадного рахунку «Кишеня»;
- Обслуговування рахунку Zlotowka та виготовлення картки до рахунку;
- Обслуговування «Кредитної картки «Кредобра» та «Кредобра+»;
- Бонусні програми та програми лояльності від KredoBank та Mastercard;
- Умов та правил відкриття рахунку онлайн;
- Заходи безпеки під час користування банківською платіжною карткою;
- Правила користування банківською платіжною картою закордоном;
- Причини неуспішних операцій проведених банківською карткою;
- Страхові продукти та партнери банку;
- Співпраця з суб'єктами оціночної діяльності;
- Способи перевірки стану заставного майна фізичних осіб;
- Правил і тарифів здійснення грошових переказів;
- Тарифи та умови здійснення платежів населення на користь фізичних та юридичних осіб;
- Курси валют в банку та операції з банківськими металами;
- Умови користування BankID;
- Тарифи та умови обслуговування «Індивідуальних сейфів»;
- Умови та правила використання системи Online Banking та мобільного додатку KredoBank;
- Місця розташування та графік роботи відділень, банкоматів та терміналів самообслуговування;
- Правила користування банкоматом та терміналом самообслуговування;
- Правила користування сервісом відеоконсультації онлайн;
- Тарифи та умови здійснення оплати сервісного збору за послуги ППВА (пріпейд);
- Співпраця з партнерами City24, EasyPay, iBox;
- Умови користування послугами платіжного порталу, страхування онлайн;
- Умови чинних кредитних/депозитних угод;
- Замовити перевипуск картки (основної та додаткової) при втраті або пошкодженні;
- Повідомити про підозрілі операції чи несанкціоноване списання коштів з рахунку;
- Замовити довідку про стан кредитної заборгованості та довідку про сплачену кредитну заборгованість за чинними кредитами фізичних осіб;
- Подати заявку на отримання дозволів за автокредитом/лізингом;
- Замовити готівку для зняття коштів з відкритого рахунку;
- Записатися на зустріч із членом Правління/Директором відділення/Менеджером банку;
- Залишити подяку/побажання/зауваження та скаргу щодо роботи банку та його працівників;
- Залишити повідомлення про неприйнятну поведінку та порушення в діяльності АТ «КРЕДОБАНК» (WHISTLEBLOWING POLICY MECHANISM);
- Інші.