Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

Зворотний зв'язок

Телефон гарячої лінії Кредобанку (контакт-центр):

Телефон з питань врегулювання заборгованості: 0−800−200−706

Перелік послуг для фізичних та юридичних осіб, доступних при зверненні до контакт-центру Кредобанку:

  • Отримати інформацію про наявні продукти в банку для фізичних-осіб підприємців та юридичних осіб (рахунки/кредити/депозити/тощо);
  • Активувати/блокувати/розблокувати корпоративну банківську платіжну картку (БПК);
  • Отримати інформацію про неуспішні операції карткою;
  • Замовити перевипуск картки (основної та додаткової) при втраті або пошкодженні;
  • Повідомити про підозрілі операції чи несанкціоноване списання коштів з рахунку;
  • Замовити готівку для зняття коштів з відкритого рахунку;
  • Записатися на зустріч із членом Правління/Директором відділення/Менеджером банку;
  • Залишити подяку/побажання/зауваження та скарги щодо роботи банку та його працівників;
  • Залишити повідомлення про неприйнятну поведінку та порушення в діяльності АТ «КРЕДОБАНК» (WHISTLEBLOWING POLICY MECHANISM);
  • Інше.

Перелік питань щодо яких ви можете отримати консультацію, звернувшись до контакт-центру:

  • Відкриття/закриття рахунків та платіжних карток, правила обслуговування та загальні тарифи;
  • Розміщення вкладів та участь KredoBank у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб;
  • Умови та особливості кредитування фізичних осіб;
  • Правила обслуговування та загальні тарифи ощадного рахунку «Кишеня»;
  • Обслуговування рахунку Zlotowka та виготовлення картки до рахунку;
  • Обслуговування «Кредитної картки «Кредобра» та «Кредобра+»;
  • Бонусні програми та програми лояльності від KredoBank та Mastercard;
  • Умов та правил відкриття рахунку онлайн;
  • Заходи безпеки під час користування банківською платіжною карткою;
  • Правила користування банківською платіжною картою закордоном;
  • Причини неуспішних операцій проведених банківською карткою;
  • Страхові продукти та партнери банку;
  • Співпраця з суб'єктами оціночної діяльності;
  • Способи перевірки стану заставного майна фізичних осіб;
  • Правил і тарифів здійснення грошових переказів;
  • Тарифи та умови здійснення платежів населення на користь фізичних та юридичних осіб;
  • Курси валют в банку та операції з банківськими металами;
  • Умови користування BankID;
  • Тарифи та умови обслуговування «Індивідуальних сейфів»;
  • Умови та правила використання системи Online Banking та мобільного додатку KredoBank;
  • Місця розташування та графік роботи відділень, банкоматів та терміналів самообслуговування;
  • Правила користування банкоматом та терміналом самообслуговування;
  • Правила користування сервісом відеоконсультації онлайн;
  • Тарифи та умови здійснення оплати сервісного збору за послуги ППВА (пріпейд);
  • Співпраця з партнерами City24, EasyPay, iBox;
  • Умови користування послугами платіжного порталу, страхування онлайн;
  • Умови чинних кредитних/депозитних угод;
  • Замовити перевипуск картки (основної та додаткової) при втраті або пошкодженні;
  • Повідомити про підозрілі операції чи несанкціоноване списання коштів з рахунку;
  • Замовити довідку про стан кредитної заборгованості та довідку про сплачену кредитну заборгованість за чинними кредитами фізичних осіб;
  • Подати заявку на отримання дозволів за автокредитом/лізингом;
  • Замовити готівку для зняття коштів з відкритого рахунку;
  • Записатися на зустріч із членом Правління/Директором відділення/Менеджером банку;
  • Залишити подяку/побажання/зауваження та скаргу щодо роботи банку та його працівників;
  • Залишити повідомлення про неприйнятну поведінку та порушення в діяльності АТ «КРЕДОБАНК» (WHISTLEBLOWING POLICY MECHANISM);
  • Інші.
Запитання до співробітника інформаційної лінії

Ви можете задати будь-яке запитання до співробітника Банку, щоб отримати належну інформацію. Дiзнатися бiльше

Залишити зауваження/скаргу

Якщо у Вас виникли зауваження чи скарги, будь ласка, повідомте нас про це. Дiзнатися бiльше

Залишити пропозицію/подяку

KredoBank уважно ставиться до побажань та пропозицій клієнтів, думка яких допомагає нам покращити якість сервісу та удосконалити наші продукти та послуги. Ми прагнемо стати кращими для вас. Дiзнатися бiльше

Запитання до співробітника інформаційної лінії

Ви можете задати будь-яке запитання до співробітника Банку, щоб отримати належну інформацію.

Детальнiше

Залишити зауваження/скаргу

Якщо у Вас виникли зауваження чи скарги, будь ласка, повідомте нас про це.

Детальнiше

Залишити пропозицію/подяку

KredoBank уважно ставиться до побажань та пропозицій клієнтів, думка яких допомагає нам покращити якість сервісу та удосконалити наші продукти та послуги. Ми прагнемо стати кращими для вас.

Детальнiше
Цілодобовий контакт-центр