Команда з реагування на інциденти кіберзагроз CERT Кредобанку (Computer Emergency Response Team) — це спеціалізований підрозділ у складі АТ «КРЕДОБАНК», який відповідає за кібербезпеку банку.
Завдання CERT Кредобанку
CERT Кредобанку моніторить, аналізує та реагує на загрози для безпеки телекомунікаційних та інформаційних систем банку. Робить усе для того, щоб забезпечити інформаційну безпеку послуг, які надає банк.
Чим саме займається CERT?
- Аналіз та моделювання кіберзагроз
- Управління системами моніторингу безпеки
- Моніторинг та реагування на інциденти
- Управління стандартами та ризиками кібербезпеки
- Проєктування архітектури кібербезпеки та розвиток систем
- Проведення контролю безпеки телекомунікаційних систем
- Надання послуг у сфері кібербезпеки для внутрішніх структурних підрозділів банку
Співпраця CERT Кредобанку
Щоб оперативно виявляти та реагувати на кіберзагрози, команда CERT Кредобанку співпрацює з іншими організаціями як в Україні, так і за кордоном.
- CSIRT NBU — підтримуємо взаємодію з командою реагування на комп’ютерні інциденти в банківській системі України (CSIRT NBU).
- CERT PKO Bank Polski — ми співпрацюємо з CERT PKO Bank Polski, який є основним центром кібербезпеки материнської групи PKO Bank Polski.
- TF-CSIRT — наша команда з 2018 року є частиною спільноти Trusted Introducer, європейської організації, що об'єднує команди реагування на комп’ютерні інциденти (CSIRT / CERT), сприяє обміну інформацією та співпраці між ними.
CERT Кредобанку є частиною системи управління інформаційною безпекою банку яка сертифікована за стандартами:
Опис команди CERT Кредобанку за стандартами RFC 2350
Повідомлення про кіберзагрозу
Повідомити про кіберзагрозу банку можна написавши на електронну скриньку cert@kredobank.com.ua. Для конфіденційності ви можете зашифрувати повідомлення. Для цього найкраще скористатись системами PGP / GPG, якими послуговуються команди CERT у всьому світі. Ключ OpenPGP для конфіденційності повідомлень — у цьому файлі.
Зазначимо, звертатись у CERT можна лише у питаннях кібербезпеки. Щоб залишити скаргу, пропозицію, отримати консультацію щодо фінансових питань тощо, телефонуйте у контакт-центр банку 0 800 500 850.