Що таке фінансовий номер?
Фінансовий номер — це верифікований банком ваш номер мобільного телефону, який підтверджується чотиризначним кодом. Фінансовий номер необхідний для того, щоб ви могли дистанційно користуватися послугами банку, без необхідності йти до відділення.
Для чого потрібен?
- для віддаленої ідентифікації під час звернення до банку;
- для реєстрації в мобільному банкінгу KredoBank;
- для підключення банківських послуг.
Також на цей номер надходять:
- Коди підтвердження операцій;
- SMS-повідомлення щодо руху коштів.
Як встановити/підтвердити свій номер телефону, як фінансовий?
Встановити фінансовий номер можна, відвідавши відділення Кредобанку або зателефонувавши до контакт-центру банку за номером 0−800−500−850.
Ви також можете змінити його у власному профілі в онлайн-банкінгу KredoBank.
Верифікований фінансовий номер телефону відіграє важливу безпекову функцію — він захищає вас від шахрайських дій. І не лише з вашою карткою, й але з іншими банківськими послугами.
Поради, щоб вберегтися від шахраїв:
- Перейдіть на контракт з мобільним оператором.
- Не розголошуйте свій фінансовий номер телефону.
- Відключіть послугу віддаленої заміни SIM-карти у свого мобільного оператора.
- Встановіть PIN-код на SIM-карту зі складним 8-значним паролем та пароль блокування телефону.
- Зареєструйтеся в онлайн-кабінеті мобільного оператора.
Також зазначимо, що з фінансового номера телефонувати третім особам заборонено (навіть рідним, друзям чи знайомим). У випадку виявлення таких випадків, фінансовий номер телефону блокуватиметься у системах банку. Для того, щоб розблокувати фінансовий номер телефону, потрібно звернутись у контакт-центр за номером телефону 0−800−500−850, а в деяких випадках у відділення банку.