Кожному клієнту потрібно час від часу оновлювати дані в банку. Це не наша забаганка, а вимоги Закону України про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, а також постанови № 65 Національного банку України.
Кому потрібно оновлювати дані?
Періодично актуалізувати дані потрібно усім клієнтам банку:
- фізичним особам;
- фізичним особам-підприємцям (ФОП);
- юридичним особам.
Що буде, якщо не оновити дані?
У клієнта можуть виникнути труднощі при обслуговуванні. Тож аби уникнути такої халепи, клієнти повинні сконтактуватись з банком та актуалізувати дані.
Як можна оновити дані в Кредобанку?
Фізичні особи можуть актуалізувати дані віддалено або завітавши у будь-яке відділення Кредобанку.
Щоб дистанційно оновити свої дані клієнту потрібно мати:
- оновлену Дію з закордонним паспортом чи ID-карткою;
- активний Дія.Підпис;
- стабільний доступ до інтернету;
- мобільний телефон з фінансовим номером, який обслуговується.
Більше про оновлення даних віддалено для фізичних осіб можна дізнатись за цим посиланням.
Також можна оновити свої дані завітавши у відділення Кредобанку та взявши з собою:
- один з документів: паспорт, закордонний паспорт, ID-картку чи інший документ для ідентифікації в банку (оригінал чи в Дії);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (оригінал чи в Дії).
Представники юридичних осіб та фізичні особи підприємці (ФОП) для актуалізації даних повинні прийти у будь-яке відділення Кредобанку та взяти з собою:
- один з документів: паспорт, закордонний паспорт, ID-картку чи інший документ для ідентифікації в банку (оригінал чи в Дії);
Детальніше з переліком документів можна ознайомитись тут.
- за наявності реєстраційний номер облікової картки платника податків (оригінал чи в Дії);
- схематичне зображення структури власності юридичної особи;
- фінансову звітність на останню звітну дату з відміткою контролюючого органу (за наявності);
- інші документи, якщо вони зазнали змін (установчий документ, протоколи/накази про призначення посадових осіб тощо).
Більше про оновлення даних для юридичних осіб — за цим посиланням.
Як часто потрібно оновлювати дані?
Планова актуалізація даних — це стандартна процедура в банку. Для кожного клієнта вона може бути різною, від щорічного оновлення даних до оновлення даних раз у 5 років.
Втім, бувають випадки, коли потрібно оновити дані позапланово:
- паспорт, ID-картка чи інший документ за яким банк ідентифікує клієнта чи його представника перестав бути чинним. Наприклад, коли клієнту виповнюється 25 чи 45 років і в документі потрібно оновити фото;
- втрата паспорта, ID-картки чи іншого документа за яким банк ідентифікує клієнта чи його представника. Наприклад документ загубили чи його вкрали;
- встановлена приналежність клієнта до політично значущої особи (РЕР).
Окрім цього для представників юридичних осіб потрібно додатково актуалізувати дані, якщо відбуваються суттєві зміни у роботі підприємства чи організації. Наприклад змінюється кінцевий бенефіціар (власник), структура, адреса, види діяльності або ж обсяги виробництва, вихід на нові ринки підприємства чи організації тощо.
Також більше про оновлення даних клієнта можна дізнатись перетелефонувавши: 0 800 500 850