Ви можете актуалізувати свої дані віддалено чи завітавши у будь-яке відділення банку.
Щоб оновити дані віддалено вам потрібно мати:
- оновлену Дію з закордонним паспортом чи ID-карткою;
- активний Дія.Підпис;
- стабільний доступ до інтернету;
- телефон з фінансовим номером, який обслуговується.
Як дистанційно оновити персональні дані?
Перетелефонуйте в банк за номером 0 800 500 850 (в межах України) чи +380 322 976 470 (з-за кордону) та повідомте, що хочете віддалено оновити дані.
- до вас перетелефонують з контакт-центру (в будні з 9:00 по 17:00);
- пересвідчіться, що у вас оновлена Дія, активований Дія.Підпис та налаштовані Push-сповіщення;
- надайте у Дії дозвіл отримати банку ваші цифрові документи;
- телефоном дайте відповіді на запитання консультанта банку;
- вам надійде sms з посиланням, перейдіть на нього;
- консультант банку продиктує 4-значний одноразовий код (OTP-код);
- введіть одноразовий код та надішліть його;
- підпишіть документ Дія.Підписом.
Зазначимо, що оновлення даних відбувається телефоном. Під час розмови з консультантом банку потрібно відповісти на низку запитань, зокрема: про приналежність до країни-агресора чи значущо політичних осіб, дохід, мету співпраці з банком тощо.
Наголошуємо, без оновленої Дії та активного Дія.Підпису віддалено актуалізувати дані не вдасться.
У разі виникнення складнощів з використання Дія.Підпису чи інших сервісів — зверніться у службу підтримки Дії.
Зазначимо, для фізичних осіб-підприємців (ФОП) віддалена актуалізація даних недоступна. Про те, як ФОП та юридичні особи можуть оновити дані — за цим посиланням.
Як оновити дані у відділенні банку?
Щоб актуалізувати дані — завітайте у будь-яке відділення Кредобанку та візьміть з собою:
- один з документів: паспорт, закордонний паспорт, ID-картку чи інший документ для ідентифікації в банку (оригінал чи в Дії);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (оригінал чи в Дії).
Зазначимо, що оновити дані у відділенні можна в будні з 9:00 по 18:00. Детальніше з графіком відділень Кредобанку ви можете дізнатись тут.
Навіщо оновлювати дані?
Свої дані повинні періодично актуалізовувати всі без винятку клієнти банків. Такі вимоги законодавства, а саме Закону України про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, а також постанови № 65 Національного банку України.
Якщо дані не оновлені — у вас можуть виникнути труднощі при обслуговуванні.
Як часто потрібно оновлювати дані?
Планова актуалізація даних — це стандартна процедура в банку. Для кожного клієнта вона може бути різною, від щорічного оновлення даних до оновлення даних раз у 5 років.
Втім, бувають випадки, коли потрібно оновити дані позапланово:
- паспорт, ID-картка чи інший документ за яким банк ідентифікує клієнта чи його представника перестав бути чинним. Наприклад, коли клієнту виповнюється 25 чи 45 років і в документі потрібно оновити фото;
- втрата паспорта, ID-картки чи іншого документа за яким банк ідентифікує клієнта чи його представника. Наприклад документ загубили чи його вкрали;
- встановлена приналежність клієнта до політично значущої особи (РЕР).
Більше про оновлення даних ви можете дізнатись за цим посиланням.