Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

Оновлення даних для фізичних осіб

Ви можете актуалізувати свої дані віддалено чи завітавши у будь-яке відділення банку.

Щоб оновити дані віддалено вам потрібно мати:

  • оновлену Дію з закордонним паспортом чи ID-карткою;
  • активний Дія.Підпис;
  • стабільний доступ до інтернету;
  • телефон з фінансовим номером, який обслуговується.

Як дистанційно оновити персональні дані?

Перетелефонуйте в банк за номером 0 800 500 850 (в межах України) чи +380 322 976 470 (з-за кордону) та повідомте, що хочете віддалено оновити дані.

  • до вас перетелефонують з контакт-центру (в будні з 9:00 по 17:00);
  • пересвідчіться, що у вас оновлена Дія, активований Дія.Підпис та налаштовані Push-сповіщення;
  • надайте у Дії дозвіл отримати банку ваші цифрові документи;
  • телефоном дайте відповіді на запитання консультанта банку;
  • вам надійде sms з посиланням, перейдіть на нього;
  • консультант банку продиктує 4-значний одноразовий код (OTP-код);
  • введіть одноразовий код та надішліть його;
  • підпишіть документ Дія.Підписом.

Зазначимо, що оновлення даних відбувається телефоном. Під час розмови з консультантом банку потрібно відповісти на низку запитань, зокрема: про приналежність до країни-агресора чи значущо політичних осіб, дохід, мету співпраці з банком тощо.

Наголошуємо, без оновленої Дії та активного Дія.Підпису віддалено актуалізувати дані не вдасться.

У разі виникнення складнощів з використання Дія.Підпису чи інших сервісів — зверніться у службу підтримки Дії.

Зазначимо, для фізичних осіб-підприємців (ФОП) віддалена актуалізація даних недоступна. Про те, як ФОП та юридичні особи можуть оновити дані — за цим посиланням.

Як оновити дані у відділенні банку?

Щоб актуалізувати дані — завітайте у будь-яке відділення Кредобанку та візьміть з собою:

  • один з документів: паспорт, закордонний паспорт, ID-картку чи інший документ для ідентифікації в банку (оригінал чи в Дії);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (оригінал чи в Дії).

Зазначимо, що оновити дані у відділенні можна в будні з 9:00 по 18:00. Детальніше з графіком відділень Кредобанку ви можете дізнатись тут.

Навіщо оновлювати дані?

Свої дані повинні періодично актуалізовувати всі без винятку клієнти банків. Такі вимоги законодавства, а саме Закону України про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, а також постанови № 65 Національного банку України.

Якщо дані не оновлені — у вас можуть виникнути труднощі при обслуговуванні.

Як часто потрібно оновлювати дані?

Планова актуалізація даних — це стандартна процедура в банку. Для кожного клієнта вона може бути різною, від щорічного оновлення даних до оновлення даних раз у 5 років.

Втім, бувають випадки, коли потрібно оновити дані позапланово:

  • паспорт, ID-картка чи інший документ за яким банк ідентифікує клієнта чи його представника перестав бути чинним. Наприклад, коли клієнту виповнюється 25 чи 45 років і в документі потрібно оновити фото;
  • втрата паспорта, ID-картки чи іншого документа за яким банк ідентифікує клієнта чи його представника. Наприклад документ загубили чи його вкрали;
  • встановлена приналежність клієнта до політично значущої особи (РЕР).

Більше про оновлення даних ви можете дізнатись за цим посиланням.

Цілодобовий контакт-центр