Ми цінуємо Вашу довіру та вдячні, що обрали саме АТ «Кредобанк». Якщо у Вас виникли зауваження чи скарги, будь ласка, повідомте нас про це, заповнивши електронну форму нижче. Для нас є дуже важливим отримувати Ваші коментарі стосовно обслуговування в нашому Банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання Вам сервісу найвищої якості.
Порядок розгляду звернень, згідно Положення «Про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг» затвердженого постановою НБУ № 141 від 28.11.2019.
[form id=149]
Також ви можете надіслати скаргу на електронну скриньку Кредобанку. Для цього потрібно завантажити та заповнити цю форму, прикріпити документ до листа та Надіслати email.