Виконання Правил отримання готівки в банкоматах — запорука Вашої безпеки та безпеки збереження Ваших коштів на рахунку!
Для безпечного отримання готівки в банкоматах:
- Переконайтесь, що банкомат працює: на екрані наявна реклама банківських продуктів, а бо напис «Вставте картку». Якщо банкомат не працює на екрані фіксується напис: «Вибачте, банкомат тимчасово не працює» або «Вибачте, Тимчасова перерва у роботі» тощо.
- Користуйтесь банкоматами, встановленими у структурних підрозділах Банку, а також добре освітлених і багатолюдних місцях.
- Приготуйте Картку заздалегідь — намагайтесь не витрачати часу біля банкомату на пошук Картки в гаманці.
- Якщо Ви помітили будь-які зовнішні ознаки несправності банкомату, виявили поруч із ним або на ньому підозрілі пристрої, негайно сповістіть про це Банк і скористайтесь іншим банкоматом.
- Переконайтесь, що люди, які стоять за Вами в черзі до банкомату, не мають можливості підглянути Ваш ПІН-код або суму готівки.
- Для зняття готівки в банкоматі, необхідно правильно ввести ПІН-код. Після трьох невдалих спроб введення ПІН-коду Картка блокується і може бути вилучена банкоматом.
- Не відволікайтесь під час зняття готівки: заберіть гроші та Картку відразу після їхньої видачі.
Банкомат може вилучити Картку з наступних причин:
- через триразове введення невірного ПІН-коду;
- по закінченню терміну дії картки;
- через знаходження Картки в Стоп-листку та ін.