[form id=143]
З 26 вересня 2022 року інформування клієнтів Кредобанку про рух коштів за карткою (витрати, надходження) відбуватиметься завдяки push-повідомленням з мобільного застосунку KredoBank замість SMS-повідомлень. Нововведення стосується лише трансакційних повідомлень. Повідомлення іншого характеру, наприклад: коди підтвердження (PIN-код, OTP (one-time password), 3D Secure для підтвердження операцій за карткою) надсилатимуться в SMS-повідомленні.
Послуга «Mobinform» — інформування держателя карти про операції на його рахунку за допомогою SMS/push-повідомлень на мобільний телефон.
Отримуючи SMS/push-повідомлення про проведення операцій з карткою ви маєте можливість відразу відстежити спроби її несанкціонованого використання (у тому числі використання її платіжних реквізитів) та вжити у зв’язку з цим необхідні запобіжні заходи щодо усунення ризику фінансових втрат.
SMS/push-повідомлення надходить відразу після здійснення операції (зарахування/списання) та відображають баланс на картці (кошти блокуються). Фактичне зарахування/списання коштів по рахунку відбувається згідно Правил надання комплексних банківських послуг фізичним особам у АТ «Кредобанк». Підтвердженням зарахування/списання коштів є виписка по рахунку.
Час надходження SMS — повідомлення залежить від сервісу оператора мобільного зв’язку, і в штатному режимі не перевищує 3−5 хв.
SMS/push-повідомлення про здійснення операцій, проведених як за допомогою карти так і без використання карти, надходить у випадку, якщо сума операції більша за 100 грн. За операціями здійсненими в мережі Інтернет SMS/push-повідомлення надходить за всіма здійсненими операціями.
У випадку, якщо ви бажаєте отримувати SMS/push-повідомлення за усіма без виключення операціями за поточним рахунком за яким випущена карта, зверніться у контакт-центр банку.
SMS/push-повідомлення за операціями без використання карти можуть надходити держателю карти лише в період з 09:00 по 22:00 години незалежно від моменту проведення самої операції.
Автоматично здійснюється розсилка повідомлень щодо:
- Підключення/відключення клієнта до/від послуги «Mobinform».
- Наближення закінчення терміну дії платіжної карти (надходить за 30 днів до закінчення терміну дії).
- Блокування/розблокування платіжної карти.
- Спрацювання системи безпеки по операції з платіжною картою.
Підключити послугу можна в системі онлайн-банкінгу KredoBank. Ви також можете звернутися в контакт-центр банку за номером 0 800 500 850 або заповнити заяву у відділенні банку.