Виконання правил отримання готівки в банкоматах — запорука вашої безпеки та безпеки збереження ваших коштів на рахунку!
Для безпечного отримання готівки в банкоматах:
- Переконайтесь, що банкомат працює: на екрані наявна реклама банківських продуктів, або напис «Вставте картку». Якщо банкомат не працює на екрані фіксується напис: «Вибачте, банкомат тимчасово не працює» або «Вибачте, тимчасова перерва у роботі» тощо.
- Користуйтесь банкоматами, встановленими у структурних підрозділах банку, а також в добре освітлених і багатолюдних місцях.
- Приготуйте картку заздалегідь — намагайтесь не витрачати часу біля банкомату на пошук картки в гаманці.
- Якщо ви помітили будь-які зовнішні ознаки несправності банкомату, виявили поруч із ним або на ньому підозрілі пристрої, негайно сповістіть про це банк і скористайтесь іншим банкоматом.
- Переконайтесь, що люди, які стоять за вами в черзі до банкомату, не мають можливості підглянути ПІН-код або суму готівки.
- Для зняття готівки в банкоматі, необхідно правильно ввести ПІН-код. Після трьох невдалих спроб введення ПІН-коду картка блокується і може бути вилучена банкоматом.
- Не відволікайтесь під час зняття готівки: заберіть гроші та картку відразу після їхньої видачі.
Банкомат може вилучити картку з наступних причин:
- через триразове введення невірного ПІН-коду;
- після закінчення терміну дії картки;
- через знаходження картки в стоп-листку та ін.