Кредобанк додав "Консультант онлайн" до правил надання комплексних банківських послуг
Кредобанк оновив правила надання комплексних банківських послуг для фізичних осіб.
Нова редакція документа зокрема містить інформацію про сервіс «Відеоконсультант онлайн». Відтак описується використання дистанціного сервісу при автентифікації клієнта банку, обробці персональних даних, обміні інформацією інформативного та рекламного характеру тощо. А також можливість зміни клієнтами банку лімітів за платіжними картками через онлайн сервіс.
Зміни вступають в дію з 25 грудня 2020 року.
Ознайомтеся також з графіком роботи Кредобанку у період свят
Детальніше з новою редакцією правил надання комплексних банківських послуг фізичним особам можна ознайомитися в рубриці приватним клієнтам.
Правила надання комплексних банківських послуг для фізичних осіб — це нормативний документ, який містить загальну інформацію про банк, основну терміногологію та перелік усіх послуг банку для приватних клієнтів (фізичних осіб). Клієнти можуть ознайомитися з ЄДРПОУ банку, контактною інформацією, відомостями про державну реєстрацію тощо. А також про порядок дій банку в разі невиконання клієнтом обов’язків, механізмом захисту прав споживачів банківських послуг та інше.
Зміни впроваджено відповідно до Постанови № 141 Національного Банку України «Про затвердження Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг».
Підписатися