Основними завданнями функціонування системи запобігання, виявлення та управління конфліктами інтересів є:
- відповідність вимогам законодавства;
- зростання довіри клієнтів та партнерів банку/постачальників банку;
- визначення обов’язкових мінімальних стандартів;
- виявлення ситуацій потенційного конфлікту інтересів;
- запобігання конфліктам інтересів;
- визначення порядку розкриття інформації про конфлікт інтересів;
- своєчасне інформування;
- забезпечення механізмів моніторингу;
- контроль за своєчасним реагуванням на виявлений конфлікт інтересів;
- врегулювання конфлікту інтересів;звітування щодо управління конфліктами інтересів.
Політика запобігання, виявлення та управління конфліктами інтересів в АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «КРЕДОБАНК» та Банківській групі
Як це відбувається?
Коли говоримо про конфлікт інтересів?
Коли виникає або може виникнути конфлікт інтересів між:
- банком, суб'єктом, пов’язаним з банком та клієнтом, партнером, постачальником або учасником закупівельної процедури (тендеру);
- банком та пов’язаною з банком особою;
- банком та суб'єктом оціночної діяльності;
- двома і більше клієнтами банку.
Як управляємо конфліктами інтересів?
В основному ми зосереджені над запобіганням ситуацій, які можуть призвести до конфлікту інтересів, зокрема:
- усунення від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів;
- застосування додаткового контролю за виконанням завдання, вчиненням певних дій чи прийняття рішень;
- обмеження у доступі до певної інформації;
- перегляд обсягу повноважень/функціональних обов’язків.
Наші працівники, суб'єкти, що співпрацюють з банком зобов’язані негайно повідомляти про конфлікт інтересів або ситуацію, яка може спричинити конфлікт інтересів, відповідним особам та підрозділам, зазначеним у внутрішньобанківських документах.
Поінформована фізична або юридична особа:
- враховує обставини реального або потенційного конфлікту;
- визначає дії щодо усунення конфлікту інтересів та мінімізації наслідків, а також вказує осіб, відповідальних за управління;
- повідомляє про конфлікт інтересів Департамент комплаєнс;
- моніторить статус виконання плану заходів, за необхідності, оновлює повідомлення, що подається до Департаменту комплаєнс.
Як запобігаємо конфліктам інтересів?
В основному ми запобігаємо ситуаціям, які можуть спричинити конфлікт інтересів, а в разі виникнення конфлікту — усуваємо та протидіємо негативним наслідкам.
Основні напрямки нашої діяльності:
- інформуємо клієнтів, постачальників та учасників закупівельних процедур (тендерів) про прийняті нами вимоги щодо врегулювання конфлікту інтересів;
- збираємо заяви про конфлікт інтересів від учасників закупівельних процедур (тендерів);
- обмежуємо коло осіб, які мають доступ до інформації та ресурсів з обмеженим доступом (відповідно до окремих внутрішньобанківських документів);
- як правило, наші працівники можуть не приймати переваги або подарунки під час ділових відносин (відповідно до окремих внутрішньобанківських документів);
- ми обмежуємо можливість працівників, які перебувають у родинних стосунках або близьких до них осіб, з якими ми підтримуємо ділові відносини, представляти інтереси банку;
- ми діємо в інтересах клієнта і забезпечуємо йому найкращий результат.
Інформація для учасників закупівельних процедур (тендерів), які співпрацюють з АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КРЕДОБАНК».