Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

Принципи управління конфліктами інтересів в АТ «КРЕДОБАНК»

Основними завданнями функціонування системи запобігання, виявлення та управління конфліктами інтересів є:

  • відповідність вимогам законодавства;
  • зростання довіри клієнтів та партнерів банку/постачальників банку;
  • визначення обов’язкових мінімальних стандартів;
  • виявлення ситуацій потенційного конфлікту інтересів;
  • запобігання конфліктам інтересів;
  • визначення порядку розкриття інформації про конфлікт інтересів;
  • своєчасне інформування;
  • забезпечення механізмів моніторингу;
  • контроль за своєчасним реагуванням на виявлений конфлікт інтересів;
  • врегулювання конфлікту інтересів;звітування щодо управління конфліктами інтересів.

Політика запобігання, виявлення та управління конфліктами інтересів в АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «КРЕДОБАНК» та Банківській групі

Як це відбувається?

Коли говоримо про конфлікт інтересів?

Коли виникає або може виникнути конфлікт інтересів між:

  • банком, суб'єктом, пов’язаним з банком та клієнтом, партнером, постачальником або учасником закупівельної процедури (тендеру);
  • банком та пов’язаною з банком особою;
  • банком та суб'єктом оціночної діяльності;
  • двома і більше клієнтами банку.

Як управляємо конфліктами інтересів?

В основному ми зосереджені над запобіганням ситуацій, які можуть призвести до конфлікту інтересів, зокрема:

  • усунення від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів;
  • застосування додаткового контролю за виконанням завдання, вчиненням певних дій чи прийняття рішень;
  • обмеження у доступі до певної інформації;
  • перегляд обсягу повноважень/функціональних обов’язків.

Наші працівники, суб'єкти, що співпрацюють з банком зобов’язані негайно повідомляти про конфлікт інтересів або ситуацію, яка може спричинити конфлікт інтересів, відповідним особам та підрозділам, зазначеним у внутрішньобанківських документах.

Поінформована фізична або юридична особа:

  • враховує обставини реального або потенційного конфлікту;
  • визначає дії щодо усунення конфлікту інтересів та мінімізації наслідків, а також вказує осіб, відповідальних за управління;
  • повідомляє про конфлікт інтересів Департамент комплаєнс;
  • моніторить статус виконання плану заходів, за необхідності, оновлює повідомлення, що подається до Департаменту комплаєнс.

Як запобігаємо конфліктам інтересів?

В основному ми запобігаємо ситуаціям, які можуть спричинити конфлікт інтересів, а в разі виникнення конфлікту — усуваємо та протидіємо негативним наслідкам.

Основні напрямки нашої діяльності:

  • інформуємо клієнтів, постачальників та учасників закупівельних процедур (тендерів) про прийняті нами вимоги щодо врегулювання конфлікту інтересів;
  • збираємо заяви про конфлікт інтересів від учасників закупівельних процедур (тендерів);
  • обмежуємо коло осіб, які мають доступ до інформації та ресурсів з обмеженим доступом (відповідно до окремих внутрішньобанківських документів);
  • як правило, наші працівники можуть не приймати переваги або подарунки під час ділових відносин (відповідно до окремих внутрішньобанківських документів);
  • ми обмежуємо можливість працівників, які перебувають у родинних стосунках або близьких до них осіб, з якими ми підтримуємо ділові відносини, представляти інтереси банку;
  • ми діємо в інтересах клієнта і забезпечуємо йому найкращий результат.

Інформація для учасників закупівельних процедур (тендерів), які співпрацюють з АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КРЕДОБАНК».

Цілодобовий контакт-центр