Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

Стратегія

У 2025 році Наглядова рада АТ «КРЕДОБАНК» затвердила нову стратегію під назвою «Безпечний банк в небезпечні часи», що охоплює 2025−2027 роки. У відповідності до нової стратегії АТ «КРЕДОБАНК» залишається універсальним банком, що надає якісний сервіс для всіх сегментів клієнтів, але пріоритетну увагу приділятиме корпоративному сегменту та сегменту малого і середнього бізнесу.

Нова стратегія банку враховує фактори впливу російської агресії та триваючої війни на умови діяльності банківського сектору та АТ «КРЕДОБАНК» і сфокусована на забезпеченні стійкості банку та підготовці до відбудови України. Водночас притаманна поточним умовам значна невизначеність та волатильність середовища вимагають від АТ «КРЕДОБАНК» гнучкості у плануванні та діях для швидкого та ефективного реагування на зміни. З огляду на це реалізація стратегії здійснюватиметься за трьома компонентами:

  • компонент 1: «Забезпечення стійкості банку» — є безумовним пріоритетом, що обумовлює можливості банку в майбутньому, та ключовою умовою реалізації стратегічних ініціатив в рамках інших компонентів стратегії;
  • компонент 2: «Підготовка до відновлення бізнес-активності» — передбачені в рамках цього компоненту ініціативи починають реалізовуватись, не чекаючи скасування воєнного стану;
  • компонент 3: «Активна участь у відбудові України» — перехід до компоненту відбудови безпосередньо залежить від стійкого припинення воєнних дій.

Разом з тим, відбудова та модернізація України розглядається як велика можливість для АТ «КРЕДОБАНК» як члена Групи PKO Bank Polski.

Компоненти стратегії деталізуються у стратегічних ініціативах, на досягненні яких АТ «КРЕДОБАНК» зосередить свої зусилля упродовж наступних трьох років. При цьому часові межі компонентів у стратегії не закріплені в часі і є еластичними через високий рівень невизначеності. В ході реалізації стратегії банк також дотримуватиметься принципу гнучкості, під якою банк розуміє узалежнення інтенсивності реалізації стратегічних ініціатив від змін зовнішнього середовища.

Бізнес-модель банку і надалі буде гнучко та ефективно адаптуватися до зовнішніх умов. Банк планує збільшувати масштаби діяльності та активні операції виключно з опорою на клієнтські пасиви. Гнучке управління активами та пошук додаткових можливостей для отримання доходу будуть ключовими для стабільності та прибутковості банку в горизонті стратегії.

Під час активної фази війни (перший компонент) абсолютний пріоритет надається стратегічним ініціативам, спрямованим на забезпечення стійкості банку, зокрема:

  • неперервності діяльності;
  • гнучкості управління активами і пасивами;
  • турботі про працівників.

В рамках першого компоненту стратегії стратегічними амбіціями / цілями банку є:

  1. безперебійне функціонування критично важливих процесів та каналів дистрибуції;
  2. захист капіталу та дотримання регуляторних нормативів;
  3. прибуткова діяльність;
  4. утримання найкращих працівників.

В межах другого компоненту стратегії «Підготовка до відновлення бізнес-активності» АТ «КРЕДОБАНК» реалізовуватиме стратегічні ініціативи не очікуючи зниження безпекових ризиків, але усвідомлюючи залежність їх реалізації від зовнішніх передумов. Стратегічні ініціативи за цим компонентом стратегії передбачають:

  • покращення клієнтського досвіду із збільшенням транзакційності клієнтів;
  • технологічну ефективність;
  • операційну ефективність;
  • усвідомлення викликів майбутнього, зокрема, інтеграцію принципів ESG у діяльність банку тощо.

Стратегічними амбіціями / цілями АТ «КРЕДОБАНК» в межах другого компоненту стратегії є:

  • побудова системного підходу до ESG в банку;
  • зростання частки цифрових / онлайн процесів;
  • розвиток співпраці з міжнародними фінансовими організаціями

Готуючись до участі у повоєнній відбудові України АТ «КРЕДОБАНК» прагне забезпечити безперебійне обслуговування та фінансування українського бізнесу завдяки співпраці з міжнародними партнерами, тісно координуватиме співпрацю з групою PKO Bank Polski. Важливим чинником, що визначає довгострокову стійкість АТ «КРЕДОБАНК» до зовнішніх викликів та загроз, залишатиметься всебічна підтримка з боку стратегічного акціонера — найбільшого польського банку PKO Bank Polski S.A., що дозволяє АТ «КРЕДОБАНК» успішно використовувати досвід більш розвинутого польського фінансового ринку та потенціал синергії в рамках групи капіталу PKO Bank Polski.

Правильний банк

Нова стратегія визначає, що Кредобанк будує вартість на основі довготривалих відносин із задоволеними клієнтами та ентузіазму працівників. Це стало основою для створення концепції правильного банкінгу. Дiзнатися бiльше

Цілодобовий контакт-центр