У 2025 році Наглядова рада АТ «КРЕДОБАНК» затвердила нову стратегію під назвою «Безпечний банк в небезпечні часи», що охоплює 2025−2027 роки. У відповідності до нової стратегії АТ «КРЕДОБАНК» залишається універсальним банком, що надає якісний сервіс для всіх сегментів клієнтів, але пріоритетну увагу приділятиме корпоративному сегменту та сегменту малого і середнього бізнесу.
Нова стратегія банку враховує фактори впливу російської агресії та триваючої війни на умови діяльності банківського сектору та АТ «КРЕДОБАНК» і сфокусована на забезпеченні стійкості банку та підготовці до відбудови України. Водночас притаманна поточним умовам значна невизначеність та волатильність середовища вимагають від АТ «КРЕДОБАНК» гнучкості у плануванні та діях для швидкого та ефективного реагування на зміни. З огляду на це реалізація стратегії здійснюватиметься за трьома компонентами:
- компонент 1: «Забезпечення стійкості банку» — є безумовним пріоритетом, що обумовлює можливості банку в майбутньому, та ключовою умовою реалізації стратегічних ініціатив в рамках інших компонентів стратегії;
- компонент 2: «Підготовка до відновлення бізнес-активності» — передбачені в рамках цього компоненту ініціативи починають реалізовуватись, не чекаючи скасування воєнного стану;
- компонент 3: «Активна участь у відбудові України» — перехід до компоненту відбудови безпосередньо залежить від стійкого припинення воєнних дій.
Разом з тим, відбудова та модернізація України розглядається як велика можливість для АТ «КРЕДОБАНК» як члена Групи PKO Bank Polski.
Компоненти стратегії деталізуються у стратегічних ініціативах, на досягненні яких АТ «КРЕДОБАНК» зосередить свої зусилля упродовж наступних трьох років. При цьому часові межі компонентів у стратегії не закріплені в часі і є еластичними через високий рівень невизначеності. В ході реалізації стратегії банк також дотримуватиметься принципу гнучкості, під якою банк розуміє узалежнення інтенсивності реалізації стратегічних ініціатив від змін зовнішнього середовища.
Бізнес-модель банку і надалі буде гнучко та ефективно адаптуватися до зовнішніх умов. Банк планує збільшувати масштаби діяльності та активні операції виключно з опорою на клієнтські пасиви. Гнучке управління активами та пошук додаткових можливостей для отримання доходу будуть ключовими для стабільності та прибутковості банку в горизонті стратегії.
Під час активної фази війни (перший компонент) абсолютний пріоритет надається стратегічним ініціативам, спрямованим на забезпечення стійкості банку, зокрема:
- неперервності діяльності;
- гнучкості управління активами і пасивами;
- турботі про працівників.
В рамках першого компоненту стратегії стратегічними амбіціями / цілями банку є:
- безперебійне функціонування критично важливих процесів та каналів дистрибуції;
- захист капіталу та дотримання регуляторних нормативів;
- прибуткова діяльність;
- утримання найкращих працівників.
В межах другого компоненту стратегії «Підготовка до відновлення бізнес-активності» АТ «КРЕДОБАНК» реалізовуватиме стратегічні ініціативи не очікуючи зниження безпекових ризиків, але усвідомлюючи залежність їх реалізації від зовнішніх передумов. Стратегічні ініціативи за цим компонентом стратегії передбачають:
- покращення клієнтського досвіду із збільшенням транзакційності клієнтів;
- технологічну ефективність;
- операційну ефективність;
- усвідомлення викликів майбутнього, зокрема, інтеграцію принципів ESG у діяльність банку тощо.
Стратегічними амбіціями / цілями АТ «КРЕДОБАНК» в межах другого компоненту стратегії є:
- побудова системного підходу до ESG в банку;
- зростання частки цифрових / онлайн процесів;
- розвиток співпраці з міжнародними фінансовими організаціями
Готуючись до участі у повоєнній відбудові України АТ «КРЕДОБАНК» прагне забезпечити безперебійне обслуговування та фінансування українського бізнесу завдяки співпраці з міжнародними партнерами, тісно координуватиме співпрацю з групою PKO Bank Polski. Важливим чинником, що визначає довгострокову стійкість АТ «КРЕДОБАНК» до зовнішніх викликів та загроз, залишатиметься всебічна підтримка з боку стратегічного акціонера — найбільшого польського банку PKO Bank Polski S.A., що дозволяє АТ «КРЕДОБАНК» успішно використовувати досвід більш розвинутого польського фінансового ринку та потенціал синергії в рамках групи капіталу PKO Bank Polski.