Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

Стратегія

Наприкінці 2020 року Наглядова рада АТ «КРЕДОБАНК» затвердила нову стратегію, що охоплює період до кінця 2023 року. Згідно з цією стратегією, Кредобанк залишається універсальним банком, який надає якісний сервіс для роздрібних клієнтів та малого і середнього бізнесу, а також для корпоративних клієнтів з прозорим бізнесом та високою кредитоспроможністю.

Нова стратегія передбачає, що Кредобанк:

  • будує вартість на основі довготривалих відносин із задоволеними клієнтами та ентузіазму працівників;
  • динамічно та, водночас, розсудливо збільшує масштаб свого бізнесу;
  • здійснює глибоку цифрову трансформацію у всіх аспектах діяльності;
  • удосконалює операційну модель та багатоканальну модель дистрибуції;
  • використовує потенціал синергії внаслідок належності до групи PKO Bank Polski для створення «екосистеми» фінансових послуг для польсько-українського бізнесу;
  • забезпечує диверсифікованість діяльності і дисципліну в сфері управління ризиками та кібербезпеки, стійкість до ринкових потрясінь.

Головними стратегічними цілями Кредобанку є досягнення високого рівня віддачі на капітал та покращення операційної ефективності, а також збільшення кількості клієнтів при одночасному зростанні рівня їх задоволеності та активності. Окрім того:

  • посилення позицій в обслуговуванні зовнішньоекономічних зв’язків між Україною та Польщею;
  • швидке реагування ІТ на потреби бізнесу та підвищення надійності ключових ІТ-систем;
  • утримання помірного апетиту на ризик;
  • підвищення рівня заангажованості та задоволеності працівників.
Правильний банк

Нова стратегія визначає, що Кредобанк будує вартість на основі довготривалих відносин із задоволеними клієнтами та ентузіазму працівників. Це стало основою для створення концепції правильного банкінгу. Дiзнатися бiльше

Цілодобовий контакт-центр