Кредобанк оновив спосіб автентифікації клієнтів у контакт-центрі
Кредобанк оновив правила надання комплексних банківських послуг фізичним особам.
У новій редакції правил, що вступить в дію з 25 червня, оновлено спосіб аутентифікації клієнтів у контакт-центрі, який відтепер відбувається через фінансовий номер телефону.
Правила надання комплексних банківських послуг для фізичних осіб — це нормативний документ, який містить загальну інформацію про банк, основну термінологію та перелік усіх послуг банку для приватних клієнтів (фізичних осіб). Клієнти можуть ознайомитися з ЄДРПОУ банку, контактною інформацією, відомостями про державну реєстрацію тощо. А також про порядок дій банку в разі невиконання клієнтом обов’язків, механізмом захисту прав споживачів банківських послуг та інше.
Читайте також: Кредобанк впровадив стандарт SWIFT GPI для міжнародних переказів
Детальніше з новою редакцією правил надання комплексних банківських послуг фізичним особам можна ознайомитися в рубриці «Приватним клієнтам».
Підписатися