ПАТ «КРЕДОБАНК» змінює процедуру надання клієнту ПІН-коду: замість роздруку паперового ПІН-конверту впроваджено технологію відправки ПІН-коду у вигляді SMS-повідомлення
Шановні Клієнти!
Повідомляємо Вам про те, що з 02.07.2018р. у ПАТ «КРЕДОБАНК» впроваджено нову послугу — надання Клієнту електронного ПІН-коду. Замість паперового ПІН-конверту Ви буде отримувати електронний ПІН-код у вигляді СМС-повідомлення на Ваш особистий номер мобільного телефону.
Процедура отримання Електронного ПІН-коду описана в Правилах користування банківською платіжною карточкою.
За більш детальною інформацією просимо звертатися до найближчого відділення Банку або контакт-центру.
Підписатися