Нові можливості для клієнтів Кредобанку: віддалена актуалізація ідентифікаційних даних
Кредобанк запровадив можливість віддаленої актуалізації ідентифікаційних даних клієнта-фізичної особи (у тому числі й оновлення дати ідентифікації) через контакт-центр банку.
Оновлення даних відбувається віддалено в телефонному режимі. Під час розмови з консультантом банку клієнту необхідно відповісти на запитання, спеціального опитувальника. Серед питань, зокрема: приналежність до країни-агресора чи політично значущих осіб (РЕР), середньомісячний дохід, місце роботи та посада.
Щоб оновити дані клієнту потрібно звернутись у контакт-центр Кредобанку (в будні з 9:00 по 17:00) за номером 0 800 500 850 (в межах України) або +380 322 976 470 (з-за кордону) та мати:
- оновлену Дію з закордонним паспортом чи ID-карткою;
- активний Дія.Підпис;
- стабільний доступ до інтернету;
- телефон з фінансовим номером.
Банки в Україні зобов’язані проводити оновлення даних, щоб пересвідчитись у актуальності інформації, що стосується клієнтів. Йдеться про вимогу щодо уточнення даних про діяльність або доходи клієнта. Це відбувається згідно з Постановою НБУ від 19.05.2020 № 65.
Нагадуємо, що актуалізація даних клієнтів у банках може проводитися:
- періодично (раз на 1 / 3 / 5 років, залежно від рівня ризику клієнта)
- позапланово — у зв’язку із втратою чинності / зміною / визнання недійсним ідентифікаційного документа або виявленням факту приналежності клієнта до категорії політично значущих осіб.