Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

Дистанційні послуги для бізнесу

Віддалені послуги, які доступні клієнтам банку напрямку малого, середнього та корпоративного бізнесу:

  1. Відкриття наступного поточного рахунку
  2. Зміна тарифного пакету
  3. Отримання нових прав та доступів до системи iFOBS

Важливо! Для отримання зазначених послуг віддалено потрібна наявність у суб'єкта господарювання (представник ЮО чи ФОП) кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП).

Як отримати послугу дистанційно?

  • заповніть відповідну заяву типової форми (оберіть необхідний додаток нижче);
  • переведіть заповнену заяву в PDF формат, підпишіть вбудованим електронним підписом (КЕП або УЕП) та збережіть підписаний документ з розширення p7s
  • направте в банк через iFOBS — завантажте документ у розділ IFOBS «Завантажені документи» / вид пакету «Юридична справа ЮО».

В систему iFOBS ви маєте завантажити лише один документ — заповнену заяву у форматі p7s з вбудованим електронним підписом.

1. Відкрити наступний поточний рахунок

Для відкриття потрібно заповнити та надіслати:

В разі відкриття поточного рахунку довіреною особою, яка ідентифікована та верифікована банком, потрібно додатково заповнити перелік осіб, які мають право розпоряджатися рахунком.

Зверніть увагу! Подання документів юридичною особою через iFOBS передбачає лише дистанційне обслуговування цього рахунку. У випадку, якщо юридична особа бажає подавати документи на паперових носіях, потрібно звернутись у відділення банку для оформлення нового переліку осіб, які мають право розпоряджатися рахунком у Кредобанку в паперовій формі.

2. Змінити тарифний пакет

Ви можете обрати один із доступних для продажу вашому сегменту тарифний пакет, надіславши до банку заяву про зміну тарифного пакету — додаток 1.3.

Ознайомитися із доступними тарифними пакетами можна за посиланням.

Змінити тарифний пакет можна протягом строку обслуговування на попередньо обраному тарифному пакеті.

Зміна тарифного пакету здійснюється з дати зазначеної у заяві, але не раніше наступного робочого дня за днем подання заяви.

Зверніть увагу! Заява, надіслана до банку в робочий день після 18 год. або у вихідні дні, буде опрацьована наступного робочого дня за днем подання заяви.

3. Отримати нові права та доступи до системи дистанційного обслуговування «Клієнт—Інтернет—Банк» (iFOBS)

  • для створення нового користувача без права підпису, з можливістю перегляду інформації про залишки на поточних рахунках, формування виписок, створення документів без права підпису заповніть додаток 6.2;
  • для внесення змін в існуючі права та доступи користувачів заповніть додаток 6.3;
  • для підключення послуги SMS інформування про рух коштів по рахунках на номер телефону українського мобільного оператора заповніть додаток 6.4;
  • для блокування або видалення існуючих користувачів iFOBS заповніть додаток 6.6.

Якщо ви ще не маєте електроного підпису — його можна отримати у кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг — Центральний засвідчувальний орган.

Заповнені вами відповідні заяви можна підписати скориставшись сервісом Єдиного криптографічного цетру від Кредобанку (ЄКЦ) або через Центральний засвідчувальний орган. Перегляньте сторінку, щоб знайти відповіді щодо користування сервісом Єдиним криптографічний центр.

Цілодобовий контакт-центр