Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

Часті запитання (FAQ)

Як зареєструватись в новому онлайн-банкінгу?

  1. Введіть фінансовий номер телефону та номер картки або рахунку. Використайте верифікований банком номер телефону*;
  2. Введіть логін і пароль**. Оберіть довільний логін. Для прикладу, це може бути ваше ім'я або номер телефону. Логін може містити великі та маленькі літери латиницею та цифри. Не менше 6-ти символів. Ваш логін у системі є незмінним.
    Пароль повинен містити не менше 8 символів. Хоча б одну велику та однв маленьку літери, одну цифру і спеціальний символ: ! @ «# № $ %: ^ &? * () — _ + =. Пароль не повинен містити будь-які 4 та більше символів з логіну, які розміщені підряд. Наприклад, для логіна Andrii1 пароль не повинен містити Andr, drii, rii1, ndri, і т.д. При зміні паролю не можна використовувати попередній пароль в якості нового.
  3. Підтвердіть реєстрацію у телефоні. На вказаний номер телефону надійшло смс-повідомлення від банку з кодом підтвердження;

*якщо ваш номер телефону не зазначений в банку як «фінансовий», зверніться до найближчого відділення Кредобанку. Уточнити чи є ваш фінансовий номер у банку можна, зателефонувавши до контакт-центру 0−800−500−850
**реєстрація в новій системі є обов’язковою: логін і пароль для входу в KredoDirect не дають можливості ввійти в новий онлайн-банкінг без реєстрації

Якою є комісія за перекази?

Перекази в межах Кредобанку відбуваються без комісії. Перекази за межі банку (з рахунку на рахунок іншого банку) за реквізитами — безкоштовно до 10 000 грн, переказ більше 10 000 грн — комісія 0,2% (мін. 20 грн). Комісія за перекази з картки на картку (p2p перекази за номером картки) становить 0,7% від суми переказу +2,5 грн.

Що таке «фінансовий номер» ?

Це верифікований банком ваш номер мобільного телефону, який підтверджується чотиризначним кодом та в подальшому використовується банком для комунікації з вами, а також для підключення банківських послуг. Верифікований фінансовий номер телефону також дозволяє мінімізувати можливість шахрайських дій. Змінити фінансовий номер можна як через відділення банку, так і онлайн — в розділі «Профіль» онлайн-банкінгу.

Як здійснити обмін валют?

Для здійснення обміну валют перейдіть в розділ «Перекази» та оберіть опцію «Обмін валют». Для здійснення операції необхідно мати рахунки у валютах обміну. Станом на серпень 2022 року доступний лише продаж клієнтом валюти, купівля — недоступна.

Чи можу я створити автоплатіж (регулярний платіж) в мобільному додатку?

Так, щоб створити автоплатіж перейдіть в історію операцій онлайн-банкінгу та свайпніть на успішній операції справа наліво. Створені автоплатежі можна відредагувати/видалити в розділі «Платежі», вкладка «Автоплатежі».

Що таке «Фіксований залишок на рахунку»?

«Фіксований залишок на рахунку» означає, що вказана вами сума буде залишатися на рахунку, з якого буде виконуватись автоплатіж.

Чи можу я оплатити кредит через додаток Кредобанк?

Так, для погашення кредиту натисніть кнопку оплати в деталях кредиту або свайпніть справа на ліво на головній сторінці онлайн-банкінгу по кредиту.

Як подати заявку на кредит?

Заявку на кредит можна подати натиснувши плюс на головній сторінці.

Чи працює новий онлайн-банкінг для фізичних осіб-підприємців (ФОП)?

Так. Онлайн-банкінг доступний для ФОПів. Після оновлення у квітні 2021 року, застосунок KredoBank багато в чому заміняє систем.

iFOBS. Фізичні особи-підприємці можуть керувати рахунками, картками, депозитами та кредитами. Здійснювати перекази з накладанням електронного цифрового підпису від різних Акредитованих Центрів Сертифікації Ключів (АЦСК), обмінювати валюту на міжбанку, відкривати депозити, подати заявку на кредит, керувати карткою до рахунку ФОП (корпоративна картка): зміна ліміту, блокування, активація, SMS інформування до картки та багато іншого.

Як змінити добові ліміти оплати карткою?

Послуга зміни лімітів доступна у меню картки. У вас є можливість встановити ліміт оплати у POS-терміналі, ліміт зняття готівки в банкоматі, ліміт на інтернет-операції, кількість операцій та інше.

Для зміни лімітів картки в мобільному додатку необхідно перейти в деталі картки (свайп справа наліво по центру екрану) та обрати «Змінити добові ліміти». Керувати можна наступними лімітами:

  • Добовий ліміт зняття готівки в банкоматах;
  • Добовий ліміт оплати в POS-терміналах;
  • Ліміт на зняття коштів в банківському POS-терміналі;
  • Добовий ліміт на Інтернет-операції;
  • Загальна кількість операцій на добу;

Чому я не можу оплатити комунальні послуги через додаток у смартфоні?

Функція оплати комунальних платежів на даному етапі доступна лише у веб-версії сервісу. Найближчі оновлення програми передбачатимуть можливість оплати комунальних послуг та створення шаблонів для регулярних платежів у мобільних додатках для Android та iOS. Слідкуйте за оновленнями та новинами на сайті Кредобанку та в соціальних мережах.

Чому, коли переказую кошти на іншу картку, банк знімає комісію?

При переказі з картки на картку (P2P-перекази) комісія становить 0,7% (від суми переказу) +2,5 гривень. Комісія за переказ відсутня при здійсненні такої операції на рахунок іншого банку за реквізитами. Зверніть увагу, що перекази з картки на картку через онлайн-банкінг можливі тільки для карток українських банків.

Чи платежі доступні цілодобово?

Переказ з картки на картку — це найшвидший спосіб переказу коштів і він доступний 24/7 незалежно від банку отримувача. Будь-які платежі в межах Кредобанку також функціонують і виконуються 24/7.

Платежі на рахунки клієнтів в інших банках за реквізитами отримувача (не на картку) — виконуються банком виключно у робочі дні з 8:00 год і до 18:00 год (обмежено у воєнний час). Звертаємо увагу, що час зарахування коштів на рахунок одержувача залежить від банку одержувача. Міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів.

Як працює оплата комунальних послуг та послуг мобільних операторів, теле-, інтернет провайдерів?

Оплати послуг мобільних операторів, теле-, інтернет провайдерів функціонують і виконуються цілодобово. Оплата комунальних послуг, якщо надавачі цих послуг доступні у списку в розділі «Платежі» в онлайн-банкінгу, також функціонує 24/7.

У випадку, якщо ви оплачуєте ці послуги переказом за реквізитами рахунку отримувача — переказ виконується банком у робочі дні з 8:00 год і до 18:00 год.

Які є обмеження на перекази з картки на картку?

Обмеження за сумою:

  • Максимальна сума переказу з врахуванням комісії за один раз — 15 000 грн.
  • Максимальна сума всіх переказів протягом календарної доби — 75 000 грн.
  • Максимальна сума переказів протягом місяця (попередні 30 днів) — 150 000 грн.

Обмеження за кількістю операцій:

  • Кількість операцій для переказу коштів онлайн протягом календарної доби — 25.

Перед здійсненням P2P переказу переконайтеся, що за карткою, з якої виконується операція, встановлені достатні ліміти для інтернет-операцій (свайпніть справа-наліво в меню картки в застосунку у смартфоні для редагування лімітів).

Не приходить SMS-повідомлення з кодом підтвердження операції Р2Р (з карти на карту), яка ініційована через онлайн-банкінг.

Для отримання коду підтвердження операції Р2Р у вас повинен бути підключений сервіс 3D-secure. Підключити сервіс 3D-secure можна зателефонувавши в контакт-центр за номером 0 800 500 8 50

Як підключити SMS-інформування в мобільній аплікації?

Для підключення послуги смс-інформування в мобільній аплікації необхідно перейти в деталі рахунку (свайп справа наліво по центру екрану) та обрати «Керування SMS-інформуванням». Також послугу смс-інформування (Мобінформ) можна підключити через Контакт-центр банку за номером 0 800 500 8 50

Як змінити мову аплікації?

Для зміни мови аплікації перейдіть в розділ Більше/Мова застосунку. Для вибору доступні чотири мови: українська, англійська, польська, російська.

Як отримати квитанцію за здійснену операцію в мобільній аплікації?

Сформувати квитанцію можна по успішній операції, яка була здійснена через онлайн-банкінг. Для цього необхідно перейти в розділ «Історія» та на обраній операції зробити свайп справа наліво.

Як подивитись реквізити за своїм рахунком IBAN в мобільній аплікації?

Подивитись реквізити можна в деталях рахунку/картки (свайп справа наліво по центру екрану) обравши опцію «Відправити реквізити».

Як заблокувати/розблокувати/активувати картку в мобільній аплікації?

Для блокування/розблокування/активації картки необхідно перейти в деталі картки (свайп справа наліво по центру екрану в меню картки) та обрати доступну дію: «Заблокувати» або «Розблокувати» або «Активувати картку».

Винагорода Mastercard — що це?

Детальніше про програму винагород Mastercard тут. В онлайн-банкінгу в деталях обраної картки відображаються бали нараховані саме за цією карткою. При натисканні на «Винагорода Mastercard» відбувається перехід на сторінку входу в кабінет програми винагород Mastercard.

Чому немає можливості зберегти логін і пароль на сторінці входу в онлайн-банкінг?

Збереження логіну та паролю в браузері та мобільних додатках не є безпечним. В мобільних додатках ви можете використати ПІН або TouchID/FaceID для спрощеного входу в систему, при цьому не потрібно кожного разу вводити логін і пароль.

Чим відрізняється новий онлайн-банкінг від системи KredoDirect?

Є декілька суттєвих відмінностей від системи KredoDirect: самостійна реєстрація; авторозблокування за 10 хв, якщо заблокувався користувач через невірно введені логін чи пароль; можливість увійти в систему через Touch ID/FaceID в мобільному додатку; переказ в межах банку за номером картки/рахунку; блокування картки з можливістю самостійного розблокування в онлайн-банкінгу; підключення/відключення послуги смс-інформування без відвідування відділення або дзвінка на контакт-центр банку; отримання реквізитів; створення шаблонів платежів, в тому числі з успішної операції, яка була ініційована через онлайн-банкінг; відображення статусу платежу, ініційованого через онлайн-банкінг (розділ «Історія»); перекази з картки на картку (р2р-перекази); ФО/ФОП в одному інтерфейсі; можливість контакту з банком через розділ «Повідомлення».

Чи можу я продовжувати користуватись KredoDirect?

Ні. Сервіс KredoDirect припинив роботу 15 липня 2020 року. Усі функції KredoDirect доступні в додатку KredoBank для iOS та Android, а також у веб-версії нового онлайн-банкінгу. Зверніть увагу, що ваш логін і пароль для входу в KredoDirect не дають можливості ввійти в новий онлайн-банкінг без реєстрації.

Чи потрібно реєструватись, якщо у мене є логін і пароль від системи KredoDirect?

Так. Онлайн-банкінг — це окремий сервіс. Для користування вам потрібно пройти реєстрацію.

Важливо! Ми стараємося зробити онлайн-банкінг максимально зручним для вашого користування. І нам важливо знати про неполадки, які можуть статися в роботі системи. Якщо вам трапляються випадки незадовільної роботи функцій онлайн-банкінгу, просимо інформувати про них, використовуючи форму зворотного зв’язку у веб-версії онлайн-банкінгу KredoBank або в мобільних додатках для Android та iOS. Наші спеціалісти працюють над постійним удосконаленням сервісу та впровадженням нових послуг. Слідкуйте за новинами на сайті KredoBank.

Цілодобовий контакт-центр