Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

Часті запитання (FAQ)

Як зареєструватись в онлайн-банкінгу?

  1. Введіть фінансовий номер телефону та номер картки або рахунку. Використайте верифікований банком номер телефону*;
  2. Введіть логін і пароль. Оберіть довільний логін. Для прикладу, це може бути ваше ім'я або номер телефону. Логін може містити великі та маленькі літери латиницею та цифри. Не менше 6-ти символів. Ваш логін у системі є незмінним.
    Пароль повинен містити не менше 8 символів. Хоча б одну велику та одну маленьку літери, одну цифру і спеціальний символ: ! @ «# № $ %: ^ &? * () — _ + =. Пароль не повинен містити будь-які 4 та більше символів з логіну, які розміщені підряд. Наприклад, для логіна Andrii1 пароль не повинен містити Andr, drii, rii1, ndri, і т.д. При зміні паролю не можна використовувати попередній пароль в якості нового.
  3. Підтвердіть реєстрацію у телефоні. На вказаний номер телефону надійшло смс-повідомлення від банку з кодом підтвердження;

*якщо ваш номер телефону не зазначений в банку як «фінансовий», зверніться до найближчого відділення Кредобанку. Уточнити чи є ваш фінансовий номер у банку можна, зателефонувавши до контакт-центру 0−800−500−850

Помилка аутентифікації. Що робити?

Якщо при спробі залогінитись у онлайн-банкінг виводиться повідомлення «Помилка автентифікації. Перевірте дані або зверніться до банку», значить неправильно введено логін або пароль. Якщо не вдається пригадати логін та пароль, доведеться спочатку нагадати логін, а тоді створити новий пароль — натиснувши «Забули логін/пароль?». Нижче читайте детальнішу інструкцію по кожній з цих задач.

Як відновити логін до онлайн-банкінгу?

Для відновлення логіну натисніть «Забули логін/пароль?» на сторінці входу в онлайн-банкінг. Для відновлення логіну введіть фінансовий номер телефону та номер картки чи рахунку. У випадку введення правильних даних вам надійде SMS-повідомлення з кодом підтвердження, який потрібно ввести у відповідне поле. Після введення коду вам надійде SMS-повідомлення з логіном.У випадку введення неправильних даних, система відобразить відповідне повідомлення «Помилка автентифікації. Перевірте дані або зверніться до банку».

Як відновити пароль до онлайн-банкінгу?

Для відновлення паролю натисніть «Забули логін/пароль?» на сторінці входу в онлайн-банкінг. Для відновлення паролю введіть логін, фінансовий номер телефону та номер картки або рахунку.
У випадку введення правильних даних наступним кроком система запропонує вам придумати і ввести новий пароль. Для цього виконайте дії: «Введіть новий пароль», «Повторіть новий пароль».

Пароль повинен містити не менше 8 символів, хоча б одну велику та одну маленьку літери, одну цифру і спеціальний символ: ! @ «# № $ %: ^ &? * () — _ + =. Пароль не повинен містити будь-які 4 та більше символів з логіну, які розміщені підряд. Наприклад, для логіна Andrii1 пароль не повинен містити Andr, drii, rii1, ndri, і т.д.

Після введення нового паролю та його повторного введення, потрібно ввести код підтвердження, який надійде у SMS-повідомленні. У випадку введення неправильних даних, система відобразить повідомлення «Помилка автентифікації. Перевірте дані або зверніться до банку».

Якою є комісія за перекази?

Перекази в межах Кредобанку відбуваються без комісії. Перекази за межі банку (з рахунку на рахунок іншого банку) за реквізитами — безкоштовно до 10 000 грн, переказ більше 10 000 грн — комісія 0,2% (мін. 20 грн, макс.500 грн). Комісія за перекази з картки на картку (p2p перекази за номером картки) становить 0,7% від суми переказу +2,5 грн.

Що таке «фінансовий номер«?

Це верифікований банком ваш номер мобільного телефону, який підтверджується чотиризначним кодом та в подальшому використовується банком для комунікації з вами, а також для підключення банківських послуг. Верифікований фінансовий номер телефону також дозволяє мінімізувати можливість шахрайських дій. Змінити фінансовий номер можна як через відділення банку, так і онлайн — в розділі «Профіль» онлайн-банкінгу.

Як здійснити обмін валют?

Для здійснення обміну валют перейдіть в розділ «Перекази» та оберіть опцію «Обмін валют». Для здійснення операції необхідно мати рахунки у валютах обміну.

Чи можу я створити автоплатіж (регулярний платіж) в мобільному додатку?

Так, щоб створити автоплатіж перейдіть в історію операцій онлайн-банкінгу та свайпніть на успішній операції справа наліво. Створені автоплатежі можна відредагувати/видалити в розділі «Платежі», вкладка «Автоплатежі».

Що таке «Фіксований залишок на рахунку»?

«Фіксований залишок на рахунку» означає, що вказана вами сума буде залишатися на рахунку, з якого буде виконуватись автоплатіж.

Чи можу я оплатити кредит через додаток Кредобанк?

Так, для погашення кредиту натисніть кнопку оплати в деталях кредиту або свайпніть справа на ліво на головній сторінці онлайн-банкінгу по кредиту.

Як подати заявку на кредит?

Заявку на кредит можна подати натиснувши плюс на головній сторінці.

Чи працює онлайн-банкінг для фізичних осіб-підприємців (ФОП)?

Так. Онлайн-банкінг доступний для ФОПів. Після оновлення у квітні 2021 року, застосунок KredoBank багато в чому заміняє систему iFOBS. Фізичні особи-підприємці можуть керувати рахунками, картками, депозитами та кредитами. Здійснювати перекази з накладанням електронного цифрового підпису від різних Акредитованих Центрів Сертифікації Ключів (АЦСК), обмінювати валюту на міжбанку, відкривати депозити, подати заявку на кредит, керувати карткою до рахунку ФОП (корпоративна картка): зміна ліміту, блокування, активація, SMS інформування до картки та багато іншого.

Як змінити добові ліміти оплати карткою?

Послуга зміни лімітів доступна у меню картки. У вас є можливість встановити ліміт оплати у POS-терміналі, ліміт зняття готівки в банкоматі, ліміт на інтернет-операції, кількість операцій та інше.

Для зміни лімітів картки в мобільному додатку необхідно перейти в деталі картки (свайп справа наліво по центру екрану) та обрати «Змінити добові ліміти». Керувати можна наступними лімітами:

  • Добовий ліміт зняття готівки в банкоматах;
  • Добовий ліміт оплати в POS-терміналах;
  • Ліміт на зняття коштів в банківському POS-терміналі;
  • Добовий ліміт на Інтернет-операції;
  • Загальна кількість операцій на добу.

Чому, коли переказую кошти на іншу картку, банк знімає комісію?

При переказі з картки на картку (P2P-перекази) комісія становить 0,7% (від суми переказу) +2,5 гривень. Комісія за переказ відсутня при здійсненні такої операції на рахунок іншого банку за реквізитами (до 10 000 гривень включно). Зверніть увагу, що перекази з картки на картку через онлайн-банкінг можливі тільки для карток українських банків.

Чи платежі доступні цілодобово?

Переказ з картки на картку — це найшвидший спосіб переказу коштів і він доступний 24/7 незалежно від банку отримувача. Будь-які платежі в межах Кредобанку також функціонують і виконуються 24/7.

Платежі на рахунки клієнтів в інших банках за реквізитами отримувача (не на картку) — виконуються банком щодня з 9:00 год і до 23:00 год в день їх надходження або не пізніше наступного операційного дня, окрім платіжних операцій, що потребують аналізу та ручного опрацювання відповідно до вимог внутрішньобанківських документів.Звертаємо увагу, що час зарахування коштів на рахунок одержувача залежить від банку одержувача. Міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів. Зарахування безготівкових платежів на рахунки клієнтів Кредобанку здійснюється в режимі 24/7.

Як працює оплата комунальних послуг та послуг мобільних операторів, теле-, інтернет провайдерів?

Оплати послуг мобільних операторів, теле-, інтернет провайдерів функціонують і виконуються цілодобово. Оплата комунальних послуг, якщо надавачі цих послуг доступні у списку в розділі «Платежі» в онлайн-банкінгу, також функціонує 24/7.

У випадку, якщо ви оплачуєте ці послуги переказом за реквізитами рахунку отримувача — переказ виконується банком щодня з 9:00 год і до 23:00 год в день їх надходження або не пізніше наступного операційного дня, окрім платіжних операцій, що потребують аналізу та ручного опрацювання відповідно до вимог внутрішньобанківських документів.

Які є обмеження на перекази з картки на картку?

Обмеження за сумою:

  • Максимальна сума переказу на одну операцію з урахуванням комісії — 25 500 грн.
  • Максимальна сума всіх переказів протягом календарної доби з урахуванням комісії — 29 999 грн.
  • Максимальна сума переказів протягом місяця (попередні 30 днів) з урахуванням комісії — 249 999 грн.

Обмеження за кількістю операцій:

  • Кількість операцій для переказу коштів онлайн протягом календарної доби — 25.

Перед здійсненням P2P переказу переконайтеся, що за карткою, з якої виконується операція, встановлені достатні ліміти для інтернет-операцій (свайпніть справа-наліво в меню картки в застосунку у смартфоні для редагування лімітів).

Не приходить SMS-повідомлення з кодом підтвердження операції Р2Р (з карти на карту), яка ініційована через онлайн-банкінг.

Для отримання коду підтвердження операції Р2Р у вас повинен бути підключений сервіс 3D-secure. Підключити сервіс 3D-secure можна зателефонувавши в контакт-центр за номером 0 800 500 8 50

Як підключити SMS-інформування в мобільній аплікації?

Для підключення послуги SMS-інформування в мобільній аплікації необхідно перейти в деталі рахунку (свайп справа наліво по центру екрану) та обрати «Керування SMS-інформуванням». Також послугу SMS-інформування (Мобінформ) можна підключити через контакт-центр банку за номером 0 800 500 8 50

Чи можна отримувати трансакційні SMS-повідомлення замість push-сповіщень?

З 26 вересня 2022 року інформування про рух коштів за карткою (витрати, надходження) відбуватиметься завдяки push-повідомленням з мобільного застосунку KredoBank замість SMS-повідомлень. Нововведення стосується лише трансакційних повідомлень. Повідомлення іншого характеру, наприклад: коди підтвердження (PIN-код, OTP (one-time password), 3D Secure для підтвердження операцій за карткою) надсилатимуться в SMS-повідомленні.

SMS-повідомлення будуть надходити, якщо немає мобільного застосунку KredoBank в телефоні.

Як змінити мову аплікації?

Для зміни мови аплікації перейдіть в розділ Більше/Мова застосунку. Для вибору доступні мови: українська, англійська, польська.

Як отримати квитанцію за здійснену операцію в мобільній аплікації?

Сформувати квитанцію можна по успішній операції, яка була здійснена через онлайн-банкінг. Для цього необхідно перейти в розділ «Історія» та на обраній операції зробити свайп справа наліво.

Як подивитись реквізити за своїм рахунком IBAN в мобільній аплікації?

Подивитись реквізити можна в деталях рахунку/картки (свайп справа наліво по центру екрану) обравши опцію «Відправити реквізити».

Як заблокувати/розблокувати/активувати картку в мобільній аплікації?

Для блокування/розблокування/активації картки необхідно перейти в деталі картки (свайп справа наліво по центру екрану в меню картки) та обрати доступну дію: «Заблокувати» або «Розблокувати» або «Активувати картку».

Винагорода Mastercard — що це?

Детальніше про програму винагород Mastercard тут. В онлайн-банкінгу в деталях обраної картки відображаються бали нараховані саме за цією карткою. При натисканні на «Винагорода Mastercard» відбувається перехід на сторінку входу в кабінет програми винагород Mastercard.

Чому немає можливості зберегти логін і пароль на сторінці входу в онлайн-банкінг?

Збереження логіну та паролю в браузері та мобільних додатках не є безпечним. В мобільних додатках ви можете використати ПІН або TouchID/FaceID для спрощеного входу в систему, при цьому не потрібно кожного разу вводити логін і пароль.

Як видалити обліковий запис (профіль) в онлайн-банкінгу?

Спосіб 1. Зателефонувати в цілодобовий контакт-центр банку за номером 0−800−500−850 та після проходження стандартної процедури ідентифікації замовити видалення облікового запису. Його буде видалено на пізніше наступного робочого дня.

Спосіб 2. Для видалення облікового запису необхідно залогуватись в мобільну аплікацію, перейти в розділ «Профіль», скористатись функцією «Видалення профілю» та слідувати підказкам системи. В цьому випадку обліковий запис буде видалено протягом години.

Під видаленням облікового запису (профілю) мається на увазі, що в мобільній аплікації буде видалено автентифікаційні дані клієнта.

Важливо! Ми стараємося зробити онлайн-банкінг максимально зручним для вашого користування. І нам важливо знати про неполадки, які можуть статися в роботі системи. Якщо вам трапляються випадки незадовільної роботи функцій онлайн-банкінгу, просимо інформувати про них, використовуючи форму зворотного зв’язку у веб-версії онлайн-банкінгу KredoBank або в мобільних додатках для Android та iOS. Наші спеціалісти працюють над постійним удосконаленням сервісу та впровадженням нових послуг. Слідкуйте за новинами на сайті KredoBank.

Цілодобовий контакт-центр