Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

Часті запитання (FAQ)

Що таке «фінансовий номер»?
Це верифікований банком ваш номер телефону, який підтверджується чотиризначним кодом та в подальшому використовується банком для комунікації з вами, а також для підключення банківських послуг. Встановити фінансовий номер ви можете, звернувшись до відділення банку.

Як зареєструватись в новому онлайн-банкінгу?
1. Введіть фінансовий номер телефону та номер картки або рахунку. Використайте верифікований банком номер телефону*;
2. Введіть логін і пароль**. Оберіть довільний логін. Для прикладу, це може бути ваше ім'я або номер телефону. Логін може містити великі та маленькі літери латиницею та цифри. Не менше 6-ти символів. Ваш логін у системі є незмінним. Пароль повинен містити великі та маленькі літери латиницею та хоча б одну цифру. Пароль також може містити інші символи. Мінімальна кількість символів для пароля — 6;
3. Підтвердіть реєстрацію у телефоні. На вказаний номер телефону надійшло смс-повідомлення від банку з кодом підтвердження;
*якщо ваш номер телефону не зазначений в банку як «фінансовий», зверніться до найближчого відділення Кредобанку. Уточнити чи є ваш фінансовий номер у банку можна, зателефонувавши до контакт-центру 0−800−500−850
**реєстрація в новій системі є обов’язковою: логін і пароль для входу в KredoDirect не дають можливості ввійти в новий онлайн-банкінг без реєстрації

Чи потрібно реєструватись, якщо у мене є логін і пароль від системи KredoDirect?
Так. Новий онлайн-банкінг — це окремий сервіс. Для користування вам потрібно пройти реєстрацію.

Чи працює новий онлайн-банкінг для фізичних осіб-підприємців (ФОП)?
Новий онлайн-банкінг доступний поки що для фізичних осіб. Найближчі оновлення програми передбачатимуть функціонал для ФОПів, а також для юридичних осіб. Слідкуйте за оновленнями та новинами на сайті Кредобанку та в соціальних мережах. Для обслуговування рахунків ФОП користуйтесь системою iFOBS.

Якщо у мене рахунок фізичної особи і ФОП?
Здійснити платежі з рахунку ФОПа у новому онлайн-банкінгу поки що неможливо. Всі продукти ФОП — кредити, депозити, рахунки — наразі доступні в режимі перегляду.

Якою є комісія за перекази?
Перекази в межах Кредобанку відбуваються без комісії. Перекази за межі банку (з рахунку/картки на рахунок іншого банку) за реквізитами сумою до 10 000 грн — безкоштовно, сумою більше 10 000 гривень — комісія становить 0,2% (мінімум — 1 гривня, максимум — 300 гривень). Комісія за р2р перекази (переказ з картки Кредобанку на картку іншого банку або з картки іншого банку на картку Кредобанку) становить 0,7% від суми переказу +2,5 грн.

Як змінити добові ліміти оплати карткою?
Послуга зміни лімітів доступна у меню картки. У вас є можливість встановити ліміт оплати у POS-терміналі, ліміт зняття готівки в банкоматі, ліміт на інтернет-операції, кількість операцій та інше.

Для зміни лімітів картки в мобільному додатку необхідно перейти в деталі картки (свайп справа наліво по центру екрану) та обрати «Змінити добові ліміти». Керувати можна наступними лімітами:

  • Добовий ліміт зняття готівки в банкоматах;
  • Добовий ліміт оплати в POS-терміналах;
  • Ліміт на зняття коштів в банківському POS-терміналі;
  • Добовий ліміт на Інтернет-операції;
  • Загальна кількість операцій на добу;

Чому я не можу оплатити комунальні послуги через додаток у смартфоні?
Функція оплати комунальних платежів на даному етапі доступна лише у веб-версії сервісу. Найближчі оновлення програми передбачатимуть можливість оплати комунальних послуг та створення шаблонів для регулярних платежів у мобільних додатках для Android та iOS. Слідкуйте за оновленнями та новинами на сайті Кредобанку та в соціальних мережах.

Чи можу я продовжувати користуватись KredoDirect?
Сервіс KredoDirect продовжуватиме працювати, однак його функціонал буде обмежений. Ви можете переглядати стан своїх рахунків, депозитів та кредитів, однак перекази будуть відключені.

Чому, коли переказую кошти на іншу картку до 10 000 гривень, банк знімає комісію?
Комісія за переказ до 10 000 гривень відсутня при здійсненні такої операції на рахунок іншого банку за реквізитами. Натомість, при переказі на картку, комісія становить 0,7% (від суми переказу) +2,5 гривень. При переказі на рахунок суми більше 10 000 гривень комісія становить 0,2% (мінімум — 1 гривня, максимум — 300 гривень).

Яка комісія за Р2Р перекази?
Комісія складає 0,7% від суми переказу +2,50 грн. Зверніть увагу, що Р2Р перекази через онлайн-банкінг можливі тільки для карт українських Банків.

Які є обмеження на P2P перекази?
Обмеження за сумою:
Максимальна сума переказу з врахуванням комісії за один раз — 15 000 грн.
Максимальна сума всіх переказів протягом календарної доби — 75 000 грн.
Максимальна сума переказів протягом місяця (попередні 30 днів) — 150 000 грн.

Обмеження за кількістю операцій:
Кількість операцій для переказу коштів онлайн протягом календарної доби — 25.

Перед здійсненням P2P переказу переконайтеся, що за карткою, з якої виконується операція, встановлені достатні ліміти для інтернет-операцій.

Не приходить смс-повідомлення з кодом авторизації переказу Р2Р (з карти на карту), яка ініційована через онлайн-банкінг.
Для отримання коду авторизації переказу Р2Р у вас повинна бути підключена послуга смс-інформування до картки/рахунку.

Як підключити смс-інформування в мобільній аплікації?
Для підключення послуги смс-інформування в мобільній аплікації необхідно перейти в деталі рахунку (свайп справа наліво по центру екрану) та обрати «Керування SMS-інформуванням». Також послугу смс-інформування (Мобінформ) можна підключити через Контакт-центр банку за номером 0 800 500 8 50

Як змінити мову аплікації?
Мова мобільної аплікації адаптується до мови девайсу. Якщо мовою вашого девайсу визначена українська, мовою аплікації теж буде українська.

Як отримати квитанцію за здійснену операцію в мобільній аплікації?
Сформувати квитанцію можна по успішній операції, яка була здійснена через онлайн-банкінг. Для цього необхідно перейти в розділ «Історія» та на обраній операції зробити свайп справа наліво.

Як подивитись реквізити за своїм рахунком IBAN в мобільній аплікації?
Подивитись реквізити можна в деталях рахунку/картки (свайп справа наліво по центру екрану) обравши опцію «Відправити реквізити».

Як заблокувати/розблокувати/активувати картку в мобільній аплікації?
Для блокування/розблокування/активації картки необхідно перейти в деталі картки (свайп справа наліво по центру екрану) та обрати доступну дію: «Заблокувати» або «Розблокувати» або «Активувати картку».

Винагорода Mastercard — що це?
Детальніше про програму винагород Mastercard тут. В онлайн-банкінгу в деталях обраної картки відображаються бали нараховані саме за цією карткою. При натисканні на «Винагорода Mastercard» відбувається перехід на сторінку входу в кабінет програми винагород Mastercard.

Чому немає можливості зберегти логін і пароль на сторінці входу в онлайн-банкінг?
Збереження логіну та паролю в браузері та мобільних додатках не є безпечним. В мобільних додатках ви можете використати ПІН або TouchID/FaceID для спрощеного входу в систему, при цьому не потрібно кожного разу вводити логін і пароль.

Чим відрізняється новий онлайн-банкінг від системи KredoDirect?
Є декілька суттєвих відмінностей від системи KredoDirect: самостійна реєстрація; авторозблокування за 10 хв, якщо заблокувався користувач через невірно введені логін чи пароль; можливість увійти в систему через Touch ID/FaceID в мобільному додатку; переказ в межах банку за номером картки/рахунку; блокування картки з можливістю самостійного розблокування в онлайн-банкінгу; підключення/відключення послуги смс-інформування без відвідування відділення або дзвінка на контакт-центр банку; отримання реквізитів; створення шаблонів платежів, в тому числі з успішної операції, яка була ініційована через онлайн-банкінг; відображення статусу платежу, ініційованого через онлайн-банкінг (розділ «Історія»); перекази з картки на картку (р2р-перекази); ФО/ФОП в одному інтерфейсі; можливість контакту з банком через розділ «Повідомлення».

Важливо! Новий онлайн-банкінг від KredoBank працює в режимі beta. У програмі наразі не доступні всі послуги, а також можуть траплятись неполадки при роботі. Просимо інформувати про такі випадки, використовуючи форму зворотного зв’язку у веб-версії онлайн-банкінгу KredoBank або в мобільних додатках для Android та iOS. Наші спеціалісти працюють над постійним удосконаленням сервісу та впровадженням нових послуг. Слідкуйте за новинами на сайті KredoBank.

Цілодобовий контакт-центр (безкоштовно по Україні)