Для того, щоб стати клієнтом Кредобанку в онлайн-банкінгу, без необхідності йти до відділення, вам потрібно:
- смартфон;
- інтернет;
- застосунок Дія з ID-карткою або закордонним паспортом в ньому.
Що робити:
- зайдіть в Google Play або App Store і завантажте застосунок KredoBank;
- слідуйте покроковій інструкції всередині застосунку.
Весь процес займе у вас близько 10 хвилин. Ми записали для вас детальну відеоінструкцію на YouTube, яка допоможе вам стати клієнтом банку.
Коротка інструкція
Після завантаження мобільного застосунку вас чекає покроковий процес реєстрації:
- Введіть свій номер телефону, на який надійде код підтвердження. Саме цей номер телефону стане вашим фінансовим номером телефону в банку.
- Пройдіть ідентифікацію через застосунок Дія. Цей процес передбачає надсилання системою копії ваших документів (ID-картки або закордонного паспорта) з Дії до застосунку KredoBank.
- Пройдіть підтвердження особи. На цьому етапі потрібна ваша фронтальна камера для відеоселфі. Виконайте вказівки на екрані для проходження автентифікації.
- Заповніть анкету. Вкажіть місце проживання та ще трішки даних про себе. Переконайтеся в правильності введення електронної пошти — саме на вказаний вами email ми надішлемо документи, зокрема догорів про відкриття рахунку.
- Підпишіться на екрані смартфона.
- Придумайте логін та пароль згідно з вказівками на екрані і отримайте Правильну картку.
При успішному логуванні вам відкриється вікно з можливістю додати картку до електронних гаманців Apple Pay та Google Pay. Ви це можете зробити як одразу, так і згодом, коли заманеться. Опісля ви потрапите у меню картки. Вам доступна віртуальна платіжна картка для розрахунків, переказів тощо. А також ощадний рахунок «Кишеня» для заощаджень. В самому онлайн-банкінгу ви можете відкривати нові картки та рахунки у гривні, доларах, євро та польських злотих.
Зверніть увагу, при відкритті онлайн ви отримаєте віртуальну картку. Якщо вам потрібна пластикова платіжна картка, потрібно звернутися до відділення банку або замовити її дистанційно:
- через контакт-центр Кредобанку за телефоном 0−800−500−850;
- через онлайн-банкінг. В застосунку KredoBank достатньо зайти в розділ: «Більше» — «Повідомлення» — «Вихідні» — «Створити повідомлення». Напишіть повідомлення з бажанням отримати картку та вкажіть відділення, де вам зручно її отримати.
Забрати замовлену картку, ви можете у відділенні. Про наявність картки у відділенні вас проінформують в SMS-повідомленні.
Маючи мобільний застосунок KredoBank вам доступні безліч фінансових інструментів онлайн, без необхідності йти до відділення банку.