iFOBS — онлайн-банкінг для бізнесу. Система здатна виконувати усі основні операції з рахунками та платіжними документами.
У разі виникнення проблем з відображенням сторінки логування вебверсії iFOBS, очистіть кеш браузера за весь період (комбінація клавіш ctrl+shift+delete одночасно) та ще раз перейдіть на сторінку логування.
Можливості iFOBS:
Проведення безготівкових розрахунків у гривні та іноземних валютах;
Проведення операцій з купівлі, продажу та конвертації іноземної валюти;
Контроль за рухом коштів на своїх рахунках та рахунках підпорядкованих структурних підрозділів;
Перегляд залишків по усіх рахунках;
Замовлення готівки на відділеннях банку;
Формування виписок за будь-які періоди;
Отримання результатів про рух коштів на рахунках (впродовж дня);
Робота з зарплатними проєктами;
Довідники контрагентів та копіювання документів — спрощують підготовку платіжних документів і їхню відправку в банк;
Оформлення депозиту;
Виявлення типових помилки та дозволяє виправити їх відразу, щоб по декілька разів не створювати платіжні доручення;
Створення шаблонів документів;
Ведення архіву електронних документів;
Можливість підключення безкоштовного E-mail та SMS-інформування (вартість SMS — 0,25 грн).
Також у iFOBS ви можете реєструвати потрібну вам кількість користувачів з різними рівнями повноважень.
Більше про функціональність вебверсії iFOBS дивіться ось у цьому відео:
Для початку користування вебверсією iFOBS потрібно:
У будь-якому з відділень банку заповнити заяву на надання доступу до системи.
Встановити на комп’ютер Java для операційних систем Windows чи OpenWebStart для macOS та Linux.
Отримати 2 SMS-повідомлення (з логіном та паролем на вхід, а також з паролем до секретного ключа) та повідомлення на E-mail (з папкою із сертифікатами).
Зберегти та розархівувати отримаму на E-mail папку з сертифікатами.
Зайти у систему з логіном та паролем.
Змінити паролі та перегенерувати первинні сертифікати.
Передати в банк запит на перегенерацію сертифікату (хеш-функцію).
Ще раз увійти в систему.
Щоб легше було здійснити перший вхід у вебверсію iFOBS, дивіться ось це відео:
Аварійне відновлення сертифікатів:
Термін дії сертифікатів — 720 днів. У разі їхнього протермінування або ж втрати — потрібно пройти процедуру аварійного відновлення для входу в iFOBS. Звісно, краще сертифікати не губити, не ламати і не протерміновувати, але якщо вже це з вами сталось, то ось відеоінструкція для допомоги з аварійним відновленням ключів до вебверсії системи:
1. Адміністратором зазначених даних по замовленню банківських послуг є ПАТ "КРЕДОБАНК"
2. КРЕДОБАНК забезпечує конфіденційність отриманої інформації
3. Для вияснення додаткових параметрівпослуги/продукту працівник банку зконтактуєтьсяз Вами, за зазначеним номером телефону
4. З умовами надання ПАТ «Кредобанк» згоду на обробку моїх персональних даних, отримання інформації, пропозицій щодо надання банківськихпослуг ознайомлений та погоджуюсь
1. Адміністратором зазначених даних по замовленню банківських послуг є ПАТ "КРЕДОБАНК"
2. КРЕДОБАНК забезпечує конфіденційність отриманої інформації
3. Для вияснення додаткових параметрівпослуги/продукту працівник банку зконтактуєтьсяз Вами, за зазначеним номером телефону
4. З умовами надання ПАТ «Кредобанк» згоду на обробку моїх персональних даних, отримання інформації, пропозицій щодо надання банківськихпослуг ознайомлений та погоджуюсь
404
Ooops... Щось пішло не так або сторінка не знайдена.