Застосунок KredoBank йде у відпустку: з пізнього вечора п’ятниці, 1 серпня, по неділю, 3 серпня, не буде працювати онлайн-банкінг
Літо, час відпусток і наш онлайн-банкінг KredoBank також йде на відпочинок. Тож сьогодні, 1 серпня, о 22:00 він припиняє працювати і після оновлення повернеться в неділю, 3 серпня.
На перший погляд здається, що це прикра новина, але в будь-якій ситуації можна знайти позитив: у вас буде трішки більше діджитал-детоксу.
Тож завчасно зробіть все, для чого вам може знадобитися онлайн-банкінг: платежі, перекази, переведення коштів з ощадного рахунку «Кишеня» на інший рахунок, поповнення мобільного, благодійні донати тощо.
У період оновлення застосунку всі решта сервісів банку працюватимуть: чи то розрахунки карткою, чи видача готівки в банкоматах. При виникненні будь-яких фінансових питань — звертайтесь до цілодобового контакт-центру за номером 0 800 500 850. Дзвоніть зі свого фінансового номера. Тільки так спеціалісти зможуть вас ідентифікувати та надати інформацію.
Після відпочинку мобільний застосунок KredoBank повернеться і ви його не впізнаєте.
А що буде з вебверсією онлайн-банкінгу? Закони еволюції працюють і в цифровому світі. Все більше часу люди проводять перед екраном смартфона, а не комп’ютера, тож вебверсія онлайн-банкінгу зникне і більше не буде працювати. Доступним буде лише мобільний застосунок KredoBank.
Про те, що нова версія доступна, ми напишемо на нашому сайті та в соцмережах.
Якщо ви клієнт банку для встановлення чи оновлення мобільного застосунку KredoBank:
- Перейдіть в AppStore чи Google Play завантажте застосунок чи оновіть його
- Введіть фінансовий номер телефону
- Підтвердьте дані одноразовим OTP-паролем з SMS
- Встановіть пін-код
- За бажання активуйте біометрику: Touch ID або Face ID
Інколи, з міркувань вашої безпеки, може додатись етап верифікації. Його можна швидко пройти одним з способів:
- через Дію;
- через відеоселфі;
- за номером банківської картки.
Щоб стати клієнтом банку онлайн потрібно встановити мобільний застосунок KredoBank. Під час реєстрації у додатку потрібно буде також дати відповідь на запитання щодо зв’язків з країною-агресором, заповнити анкету клієнта та підписати документи на екрані смартфона.
Підписатися