Робота Кредобанку в умовах карантину
Постановою Кабінету Міністрів України з огляду на загрозу поширення коронавірусу COVID-19 на всій території України запроваджено карантин до 3 квітня. Кредобанк, як один із системно важливих банків, визначених Національним банком України, продовжує працювати в штатному режимі та виконувати всі платежі та зобов’язання. Усі відділення банку працюють за звичайним графіком, натомість банк просить насамперед використовувати дистанційні канали обслуговування та звертатися до відділень лише у випадку крайньої необхідності. Всі дистанційні канали банку працюють 24 години на добу 7 днів на тиждень.
Подаємо відповіді на найчастіші запитання, що можуть виникнути:
1. Чи працюватимуть банківські відділення в умовах карантину?
У період введеного карантину усі відділення Кредобанку по території України працюють у режимі з 10:00 до 16:30. Час роботи каси та проведення безготівкових переказів у відділені — з 10:00 до 16:00, за винятком двох відділень, розміщених у приміщеннях візових центрів (вул. Джерельна, 18 у Львові та вул. Кривий Вал, 31 у Луцьку). Виконання безготівкових переказів клієнтів, які надійшли до банку через дистанційні канали обслуговування здійснюються з 9:00 до 18:50. Водночас з огляду на карантин у відділенні можуть перебувати не більше 5−10 клієнтів одночасно (залежно від розміру відділення). Ми рекомендуємо здійснювати всі операції за допомогою дистанційних каналів обслуговування (Інтернет-банкінг, мобільні додатки, веб-сайт банку) та звертатися у відділення лише при крайній необхідності.
Будь-які зміни в графіку роботи відділень залежно від ситуації оперативно висвітлюватимуться в розділі «Новини» на веб-сайті банку. Слідкуйте за веб-сайтом банку та його сторінками у соціальних мережах.
2. Яку суму готівки у касі можна отримати без попереднього замовлення?
Без попереднього замовлення у касах банку можна отримати готівку в сумі до 50 000 гривень. Банк вживає всіх заходів для безперебійного постачання готівки у відділення. Рекомендуємо у будь-якому випадку замовляти готівку до візиту в банк, зателефонувавши менеджеру відділення або на гарячу лінію банку.
Для отримання суми готівкою, що перевищує вказані в Правилах надання комплексних банківських послуг (пункт 3.3) ліміти, необхідно здійснити замовлення готівки на наступний робочий день до 13:00 поточного дня. При замовленні після 13:00 реєстрація замовлення здійснюється через 1 робочий день. Редагування та відміна заявки з замовлення готівки здійснюється до 13:00 дня, що передує даті замовлення.
3. Що робити з моїм депозитом під час карантину?
Всі депозитні договори зберігають свою чинність у рамках визначених у них термінів. Зобов’язання за ними банк виконує у повному обсязі. Продовжити депозит, відмовитися від автоматичного продовження або закрити депозит можна в онлайн-банкінгу та мобільних додатках банку.
Звертаємо увагу, що дострокове закриття депозиту можливо лише у разі, якщо така можливість передбачена умовами конкретної депозитної угоди.
4. Як дізнатися поточний курс гривні до іноземної валюти в банку? Чи можна придбати іноземну валюту в касі?
Інформація про поточний курс гривні до іноземних валют, чинний на поточний день, публікується на веб-сайті. Вказаний курс є єдиним для всіх відділень банку у всіх містах України. Натомість придбати іноземну валюту можна лише у межах залишку готівки в касах відділень. Ми не можемо гарантувати поповнення готівки у касах у доларах та євро з огляду на припинення авіаперевезень та закриття державного кордону. Операції з готівкою в польських злотих, а також видача готівки у гривні здійснюються без обмежень.
5. Як здійснювати платежі з рахунків у банку?
Ви можете здійснити платежі з рахунків, відкритих у банку, в межах України за допомогою онлайн-банкінгу та офіційних мобільних додатків (Android, iOS, вебверсія), а також за допомогою платіжних систем. Системи банку дозволяють здійснювати платежі та керувати лімітами за платіжними картами без потреби відвідин банківського відділення.
6. Як зараховуватимуться платежі за кредитами, відкритими у банку?
Платежі за всіма кредитами, відкритими в банку, обробляються та зараховуються у звичному режимі відповідно до поточних регламентів. Рекомендуємо своєчасно сплачувати за кредитами насамперед за безготівковими каналами оплати (онлайн-банкінг, офіційні мобільні додатки, перекази з рахунків інших банків), а також у терміналах самообслуговування банку та партнерів.
7. Чи можна сплатити у банку за послуги візового центру?
З 17 березня Кредобанк припиняє прийом оплат за послуги візових центрів на період карантину.
Підписатися