Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

Кредобанк став партнером кампанії з платіжної безпеки #ШахрайГудбай, яку проводить Національний банк

16 лютого 2022

Кредобанк долучився до Всеукраїнської інформаційної кампанії з платіжної безпеки #ШахрайГудбай, яка стартувала 14 лютого 2022 року за ініціативи Національного банку України.

Ініціатива стане продовженням першої подібної кампанії, яка успішно пройшла у 2020 році. Її мета — поліпшити обізнаність громадян про кібергігієну та сприяти формуванню культури безпечної поведінки у віртуальному просторі, а також нагадати про основні правила безпеки безготівкових розрахунків.

«Цього року Кредобанк продовжує реалізовувати просвітницькі заходи щодо фінансової безпеки українців. Ми з радістю підтримали всеукраїнську ініціативу від Національного банку України, адже фінансова обізнаність є найкращим засобом у боротьбі з шахраями», — говорить Голова Правління АТ «Кредобанк» Єжи Яцек Шугаєв.

Тема кібербезпеки та платіжного шахрайства залишається актуальною в усьому світі і Україна не виняток. Зокрема, Національний банк констатує зростання активності шахраїв у минулому році.

«Якщо говорити про рівень збитків від незаконних дій з платіжними картками в загальному обсязі всіх таких операцій, то він залишився відносно низьким.

У минулому році на один мільйон гривень видаткових операцій із використанням платіжних карток на незаконні дії чи сумнівні операції припадало 65 гривень. Це не багато, але більше, ніж у 2020 році: тоді було 48 гривень, — сказав заступник Голови Національного банку Олексій Шабан, — Саме тому ми вважаємо, що потрібно нагадати громадянам про правила безпечних онлайн-платежів і поведінки у віртуальному просторі. Адже головна зброя проти шахраїв сьогодні - це обізнаність».

Ознайомтеся також з правилами безпеки користування онлайн-банкінгом

Найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками в Україні, як і у світі, традиційно залишається соціальна інженерія, завдяки застосуванню якої люди самі переказують гроші аферистам або розкривають їм дані своїх карток.
У 2021 році українці частіше обирали безготівкові платежі та покупки онлайн, що зумовлювалося як продовженням карантинних обмежень, так і змінами у звичках користувачів платіжних карток. Це стимулювало шахраїв, які не полишали спроб ошукати громадян, зокрема і у віртуальному просторі.

Так, важливим напрямом кампанії стане роз’яснення простих правил, яких варто дотримуватися під час взаємодії з кіберпростором, зокрема у фінансових питаннях, — бажано мати окремий телефонний номер для взаємодії з фінансовою установою, зареєструвати його та «прив'язати» до своїх паспортних даних, уважно стежити за тим, де розміщується інформація про фінансовий номер, контролювати свій мобільний телефон і не залишати його без нагляду.

Інформаційна кампанія триватиме впродовж наступних трьох місяців у всіх регіонах України. У межах кампанії Національний банк разом із партнерами інформуватимуть громадян про те, як вберегтися від платіжного шахрайства, зокрема через оновлену тематичну вебсторінку #ШахрайГудбай із детальною інформацією про кампанію та правила поведінки у віртуальному просторі.

Підписатися
Цілодобовий контакт-центр