Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

«Як не стати овочем»: Кредобанк підтримав проєкт з навчання вчителів інфогігієні

01 грудня 2021

Кредобанк підтримав реалізацію соціального проекту з навчання вчителів інфогігієні «Як не стати овочем», у рамках якого освітяни Києва та Львова отримали понад 500 книг «Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі».

Упродовж листопада 2021 року Кредобанк спільно з авторкою книги та засновницею соціальної ініціативи Оксаною Мороз видали й розповсюдили літературу серед вчителів, які пройшли онлайн-курс з інфогігієни на платформі Prometheus та отримали сертифікат про підвищення кваліфікації.

«Кредобанк підтримує подібні ініціативи, адже саме освітяни формують свідомість молодшого покоління та сприйняття ними соціуму. У цьому випадку важливим чинником є безпечний інформаційний простір, який має сформувати об'єктивне бачення світу в дітей. Освітяни є авторитетом та прикладом для інших. Нам важливо, щоб саме вони навчилися достеменно розмежовувати правдивість фактів та новин», — говорить Голова Правління АТ «Кредобанк» Єжи Яцек Шугаєв.

Читайте також про проєкт cashless та безготівкові розрахунки

У книзі «Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі» описані лайфхаки, основні маніпуляції та шахрайства цифрового світу, приклади та поради, як правильно сприймати та читати інформацію, а також формувати свій інформаційний простір.

«Зараз лише 3% можуть розпізнавати фейки в інформаційному просторі, хоча половина вважають, що вміють. Ініціатива з інфогігієни „Як не стати овочем“ започаткувала соціальний проект, який покликаний змінити ситуацію. Ми допомагаємо вчителям опанувати основи безпечного споживання інформації. Адже без цього якісні зміни в освіті неможливі. Я вдячна Кредобанку, який допомагає вчити освітян у Києві та Львові», — зазначає авторка книги «Як не стати овочем» та засновниця соціально ініціативи з навчання освітян інфогігієні Оксана Мороз.

У рамках соціального проекту 29 листопада у Львові відбулася лекція для керівників навчальних закладів щодо безпечного поводження в інформаційному просторі та соціальних мережах, а також протидії інформаційним маніпуляціям під час якої слухачі отримали книгу-довідник «Як не стати овочем».

Підписатися
Цілодобовий контакт-центр