Кредобанк шукає діджитал-агентство для онлайн промоції
Кредобанк оголосив тендер на залучення діджитал-агентства для промоції своїх послуг онлайн.
Хто нам потрібний?
Головне завдання digital-агентства — охопити релевантну аудиторію, влучити прямісінько в її серденько і задовольнити її бажання послугами Кредобанку.
Потрібно компанію з досвідом, звісно. Яка вправно жонглює елементами діджитал просування онлайн — контекстною і медійною рекламою, лендінгами, соцмережами, мейлами, оптимізацією сайтів, текстами, картинками тощо. Збирає статистику, коригує в разі потреби роботу і досягає поставлених цілей охоплення та конверсії. І все це в рамках діджитал-стратегії і контент-плану, які ще також потрібно розробити.
«Ми вже досить непогано знайомі зі світом діджитал реклами і маємо у своєму арсеналі кілька успішних кейсів за 2019−2020 роки. В цьому році Кредобанк розпочав реалізацію нової стратегії 2021−2023 рр. і для діджитал маркетингу теж настав час для нового ривка. Відповідно, шукаємо амбітного партнера, який разом із нами зробить усе, щоб поставлені цілі були досягнуті на усі 300%. Запрошуємо до співпраці сміливих і цікавих», — розповів директор департаменту маркетингу Кредобанку Андрій Мельник.
Що робити?
Ось тут є всі деталі, що робити, куди писати, які саме послуги нам потрібні. Переходьте за лінком і подавайте свої заявки!
Підписатися