Вимога Кабінету міністрів про обов'язкову ідентифікацію пенсіонерів у відділенні банку
Вимога Кабінету міністрів України щодо ідентифікації осіб, які отримують пенсію через поточні рахунки в банках, зобов’язує банки проводити таку ідентифікацію раз в рік.
Згідно вимоги, одержувачам пенсії потрібно зняти готівку в касі банку особисто або завітати до відділення банку для ідентифікації якщо:
- ви користуєтеся банківською карткою протягом останніх 12 місяців за межами банку (банкомат, магазин, інтернет, онлайн-банкінг) і жодного разу не знімали кошти в касі банку особисто, і не є ідентифікованими впродовж року;
- у вас є довірена особа, яка знімає готівку, але при цьому ви самостійно в касі банку жодного разу не були (не отримували кошти з поточного рахунку) більше року.
У випадку недотримання вищевказаних вимог банк зобов’язаний повідомити орган Пенсійного фонду або орган соціального захисту населення про отримання пенсії за довіреністю або про відсутність видаткових операцій з поточного пенсійного рахунку в касі банку більш як один рік.
На підставі повідомлення банку та у випадку не подання одержувачем пенсійних виплат до органу Пенсійного фонду або органу соціального захисту населення повторної заяви про виплату пенсії або не проведення особистої ідентифікації та верифікації в таких органах після повідомлення банку відповідно, орган Пенсійного фонду та орган соціального захисту населення припиняє перерахування пенсії та грошової допомоги на поточний рахунок.
Нова вимога передбачена внесеними урядом змінами до Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 662 від 22 вересня 2016 р. Пункт 17 цього документа стосується обов’язкової ідентифікації.
Аби уникнути зупинення пенсійних виплат, просимо вас особисто завітати до будь-якого відділення Кредобанку з паспортом та довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду платника податків для проведення ідентифікації.
Підписатися