Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

Благодійний фонд Кредобанку переміг у номінації Всеукраїнського конкурсу КСВ кейсів

23 грудня 2025

16 грудня у Києві проєкт Фундації Кредобанку «Сміливість бути» переміг в XIV Конкурсі КСВ кейсів від CSR Ukraine. Ініціатива відзначена найкращим кейсом у номінації «Підтримка підприємництва».

Конкурс фокусувався на визнанні найкращих соціально відповідальних рішень бізнесу під час війни. Журі оцінювали кейси у низці категорій, що розглядали їх внесок у розвиток громад, партнерства, підтримку армії, безпеку та безперервність бізнесу.

Цього року в конкурсі взяли участь 47 компаній із 76 кейсами, одними з яких став проєкт корпоративного благодійного фонду Кредобанку БО «Фундація Кредобанку» — «Сміливість бути».

«Ми хотіли, щоб фінансова грамотність перестала бути абстрактним поняттям, — зазначає Соломія Говоруха, голова Фундації Кредобанку. — Коли дитина розуміє, як працюють гроші, як формується ціна чи кредит, вона виростає відповідальною, ініціативною і впевненою. Саме так формується економічно стійке суспільство».

«Сміливість бути» є освітньою платформою, яка поєднує навчання, наставництво, мотивацію та практичний розвиток фінансових компетентностей. Її мета — підготувати дітей та підлітків до свідомого управління особистими фінансами, формувати підприємницьке мислення та культуру відповідального прийняття рішень. З 2022 року проєкт охопив 100 шкіл та понад 10 000 учнів, які взяли участь у тренінгах, освітніх програмах, практичних воркшопах та конкурсах. Однією із складових проєкту «Сміливість бути» є щорічний конкурс «Бізнес ідей», що зосереджується на учнях 15−18 років та навчає підприємництву. Також частиною проєкту стало видання підручника для дітей 8−9 класів «Правильно про фінанси», що вчить їх базової фінансової грамотності.

Конкурс CSR Ukraine був започаткований у 2009 році. З того часу, Конкурс перетворився в першу та єдину національну премію відзначення проєктів соціальної відповідальності компаній.

Підписатися
Цілодобовий контакт-центр