Shape 57 - Medal (Flat) Shape Shape

Орися Юзвишин: «Клієнт має бути впевнений, що зможе отримати свої кошти у будь-який момент»

Попри величезну кількість банків, які існують в країні, українці користуються значно меншою кількістю банківських послуг, ніж європейці чи американці. Однак ситуація потроху змінюється.

Якщо донедавна люди користувались лише банківськими кредитами та депозитами, а картки використовували лише для зняття зарплати в банкоматі, то тепер вони потребують значно ширшого спектру послуг. Яких банківських послуг найчастіше потребують клієнти та що нового може запропонувати банк? Про це — у розмові з директором департаменту роздрібного бізнесу ПАТ «КРЕДОБАНК» Орисею Юзвишин.

— Яких банківських послуг зараз найбільше потребують клієнти?

— Клієнти потребують пакетних пропозицій, які включають кілька послуг. Скажімо, наш банк пропонує пакетну пропозицію, яка включає відкриття рахунку, банківську картку, смс-інформування, інтернет-доступ до рахунку, а також встановлення кредитного ліміту для клієнта. Кожен клієнт, який активно поповнює рахунок, незалежно від того, чи це поповнення відбувається готівкою через касу банку, чи безготівково (за рахунок оплати праці, надходження пенсії чи будь-яких інших надходжень), він може отримати кредитний ліміт у сумі подвійного щомісячного доходу на рахунок за підсумками поперед­ніх місяців. Окрім того, ця пакетна пропозиція дає суттєву економію на оплаті за послуги.

Адже, відповідно до умов пакетів ПАТ «КРЕДОБАНК», клієнт нічого не сплачує за обслуговування, якщо у нього є регулярні надходження коштів на рахунок. Окрім того, клієнт має істотні знижки на інші банківські послуги, що не входять до пакета.

На сьогодні ми розширюємо можливості безкоштовного отримання коштів у будь-якому банкоматі України. Залежно від пакетної пропозиції клієнт може безкоштовно здійснити до десяти операцій у банкоматах інших банків щомісяця. Наступного року плануємо запровадити безкоштовне зняття коштів у будь-якому банкоматі України без обмежень. Крім цього, маючи позитивний досвід картки Zlotowka, яка орієнтована на те, що клієнти користуватимуться нею за кордоном, пропонуватимемо всім нашим клієнтам безкоштовне або максимально дешеве обслуговування у мережі банкоматів РКО Bank Polskі — найбільшого банку Польщі.

— Наскільки активно люди корис­тую­ться інтернет-банкінгом?

— На сьогодні практично усі клієнти, які до нас приходять, готові користуватись інтернет-банкінгом. Вони підключаються, переглядають баланс рахунку. Звичайно, не у всіх є потреба здійснювати трансакції через інтернет-банкінг. Найчастіше люди оплачують он-лайн за комунальні послуги, хоча наш інтернет-банкінг дозволяє здійснювати будь-які платежі в межах України. Всі трансакції відбуваються у захищеному режимі. Є система, яка дозволяє керувати рахунком з персонального комп’ютера, є спеціальні мобільні додатки, для телефонів та планшетів, які працюють на Android та iOS.

Клієнти мають можливість самі вибрати спосіб авторизації. Це може бути вже традиційний «телефонний» спосіб, коли на ваш телефон приходить повідомлення з одноразовим кодом для підтвердження платіжного документа, а може бути і картка одноразових кодів, яка дозволяє користуватись інтернет-банкінгом без мобільного телефону. До речі, наш тариф на інтернет-банкінг — один із найнижчих в Україні. Якщо транс­акція до 20000 гривень, то платіж коштує 1 гривню незалежно від суми. Плюс є можливість безкоштовного поповнення рахунку мобільного телефону.

— А покласти гроші на депозит чи зняти їх за допомогою інтернет-банкінгу можна?

— Так. У нас є спеціальні пропозиції, орієнтовані на клієнтів-користувачів Інтернету, які зайняті та не мають часу ходити у відділення. Вони можуть відкривати он-лайн депозити, не виходячи з дому чи офісу. Для них є пропозиції «Робочий тиждень», «Вигідний місяць». При цьому ставки за такими депозитами суттєво вищі, ніж за традиційними. Чому таким клієнтам пропонують кращі можливості? Та тому що з точки зору адміністративних витрат обслуговування таких клієнтів є значно дешевшим.

— Які депозити зараз користуються найбільшим попитом?

— З огляду на те, як розвивається ринок, клієнти розподіляються на два головні сегменти. Перший — клієнти, які, виходячи з ситуації на ринку, розміщують кошти лише на короткий час. Для цих клієнтів ми будуємо спеціальні депозитні пропозиції, що дозволяють не втратити відсотки навіть при достроковому розірванні. Другий сегмент (і таких клієнтів значно більше) — це клієнти, що розміщають кошти терміном понад один рік. Вони мають високу довіру до банку.

За тривалу історію нашого банку ніколи не було проблем з поверненням кош­тів вкладникам. Ми завжди повертаємо кошти на першу вимогу вкладників. Так, ми не пропонуємо найвищих ставок на ринку, але при цьому маємо стабільну базу і залучаємо кошти на рахунки.

— Тобто якщо людина поставила кошти у ПАТ «КРЕДОБАНК» на один рік, але з якихось причин їй вони потрібні раніше, банк поверне їй кошти навіть до закінчення терміну депозиту?

— Так. Відповідно до чинного законодавства, після звернення клієнта ми повинні повернути кошти упродовж трьох днів. І ми їх справді повертаємо. Для тих, хто хоче мати постійний необмежений доступ до своїх грошей та отримувати дохід, у нас є цікавий ощадний рахунок, який працює в режимі звичайного поточного рахунку для фізичної особи, але має ряд переваг.

Насамперед, там висока процентна ставка на залишки. На сьогодні ця ставка — до 11%. До цього рахунку також виготовляється картка, якою можна розраховуватись у торгових точках чи отримувати кошти в касі банку чи з банкоматів будь-яких банків України, причому перша операція з видачі готівки щомісяця є безкоштовною. Крім того, маємо спеціальну пропозицію для пенсіо­нерів, яка дозволяє їм отримувати 14% на кошти, які вони заощаджують на своїх поточних рахунках. Це дуже хороша пропозиція, адже за дохідністю вона практично дорівнює депозитам.

Крім того, уже з наступного місяця після відкриття пенсійного рахунку клієнт може скористатись кредитним лімітом. Спочатку це тисяча гривень. У наступні місяці кредитний ліміт сягає двох розмірів пенсії. Зауважу, що при користуванні таким лімітом клієнт платить лише за кошти, які були реально використані, і не оплачує нічого, якщо цей ліміт не використовується.

Богдан Полумацканич

«Високий Замок»

2 жовтня 2014 року

Цілодобовий контакт-центр