
Для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ФОП) доступна низка послуг, які можна отримати дистанційно. Клієнти мають змогу віддалено:
- Відкрити другий та наступні рахунки
- Закрити рахунок
- Змінити тарифний пакет
- Змінити чи додати нові права і доступи користувачам iFOBS
- Надати та скасувати довіреність на зняття готівки довіреною особою
Послуги доступні для користувачів онлайн-банкінгу для бізнесу iFOBS.
Для користувачів вебверсії iFOBS потрібно:
- перейти у розділи «Додатково -> Додаткові послуги -> Підключення продуктів та послуг»;
- обрати потрібну заявку та заповнити її;
- підписати заявку та надіслати її в банк.
Для користувачів Win32 версії iFOBS потрібно:
- перейти у розділи «Задачі» -> Банківські продукти -> Замовлення продуктів та послуг»;
- обрати потрібну заявку та заповнити її;
- підписати заявку та надіслати її в банк.
Детальніше про дистанційні послуги для бізнесу можна дізнатись у цьому документі.
Також отримати ці ж послуги (окрім закриття рахунку) дистанційно можна й в інший спосіб, для цього потрібно:
- заповнити заявку типової форми (обрати потрібний додаток нижче);
- перевести заповнену заявку в PDF-формат, підписати вбудованим електронним підписом (КЕП або УЕП) та зберегти підписаний документ з розширенням p7s;
- надіслати в банк через iFOBS — завантажити документ у розділ iFOBS «Завантажені документи» / вид пакету «Юридична справа ЮО».
1. Відкриття наступного поточного рахунку для юридичних осіб
Для відкриття потрібно заповнити та надіслати — додаток 1.1 та перелік осіб, що мають право розпоряджатися коштами на рахунку
Зверніть увагу, подання документів юридичною особою через iFOBS передбачає лише дистанційне обслуговування цього рахунку.
2. Зміна тарифного пакету для юридичних осіб
Щоб перейти на один з доступних тарифних пакетів, потрібно надіслати до банку заявку — додаток 1.3.
Ознайомитися із доступними тарифними пакетами можна за посиланням.
Зміна тарифного пакету доступна протягом строку обслуговування на попередньо обраному тарифному пакеті.
Тарифний пакет набуває чинності з дати зазначеної у заяві, але не раніше наступного робочого дня після подання заявки.
Зверніть увагу. Заявка, надіслана до банку в робочий день після 18.00 або у вихідні дні, буде опрацьована наступного робочого дня за днем подання заяви.
3. Отримання нових прав та доступів в онлайн-банкінгу для бізнесу iFOBS для юридичних осіб
- для створення нового користувача без права підпису (з можливістю перегляду інформації про залишки на поточних рахунках, формування виписок, створення документів без права підпису) потрібно заповнити додаток 6.2;
- для внесення змін в чинні права та доступи користувачів слід заповнити додаток 6.3;
- для підключення послуги SMS-інформування про рух коштів на рахунках на номер телефону українського мобільного оператора потрібно заповнити додаток 6.4;
- для блокування або видалення чинних користувачів iFOBS слід заповнити додаток 6.6.
4. Надання та скасування довіреності на зняття готівки довіреною особою у відділенні банку для ФОП та юридичних осіб
- Для оформлення довіреності для зняття готівки у відділенні банку заповніть додаток 9
- Для скасування довіреності для зняття готівки у відділенні банку заповніть додаток 10
Більше про оформлення та подання електронної довіреності через iFOBS можна дізнатись у цій інструкції.
Зазначимо, довірена особа має право на зняття готівкою національної валюти. Зняти готівку можна завітавши у будь-яке відділення Кредобанку.
Щоб отримати послуги дистанційно підприємець повинен мати кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП). У разі їхньої відсутності слід звернутись до кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг — Центральний засвідчувальний орган.
Заповнені заяви можна підписати скориставшись сервісом Єдиного криптографічного центру від Кредобанку (ЄКЦ) або через Центральний засвідчувальний орган. Більше про користування сервісом Єдиним криптографічний центр можна дізнатись на цій сторінці.