[form id=33]
Для корпоративних клієнтів
Тарифні пакети для корпоративних клієнтів (діють з 01.01.2024)
АТ «Кредобанк» пропонує наступні тарифні пакети:
- «Бізнес онлайн» — надає змогу відкрити рахунок та розпочати співпрацю з Кредобанком на вигідних умовах.
- Новим корпоративним клієнтам-резидентам (крім бюджетних установ), які відкривають в банку перший поточний рахунок, а також діючим корпоративним клієнтам-резидентам (крім бюджетних організацій):
- «Корпоративний» — з пріоритетом розрахункового обслуговування в національній валюті;
- «Корпоративний+» — для широкого спектру операцій з розрахункового та готівкового обслуговування в національній та іноземній валютах.
- Бюджетним організаціям — пакет для бюджетних організацій.
- Нерезидентам — пакет для корпоративних клієнтів-нерезидентів.
- Новим та діючим корпоративним клієнтам-резидентам — загальний тарифний пакет для корпоративних клієнтів — резидентів.
Особливості тарифних пакетів:
1. Продаж тарифного пакету:
- для нового клієнта: укладання договору банківського рахунку та зазначення клієнтом назви тарифного пакету в заяві про відкриття поточного рахунку;
- для діючого клієнта: подання заяви про зміну тарифного пакету.
2. Обслуговування всіх поточних рахунків клієнта здійснюється за одним тарифним пакетом.
3. Термін (строк) обслуговування за тарифним пакетом — на строк дії договору банківського рахунку.
4. Зміна тарифного пакету з ініціативи клієнта:
- корпоративний клієнт-резидент (крім бюджетної організації) може ініціювати зміну діючого тарифного пакету (згідно заяви про зміну тарифного пакету) на один з будь-яких інших тарифних пакетів: «Корпоративний», «Корпоративний +», загальний тарифний пакет для корпоративних клієнтів-резидентів;
- бюджетна організація може ініціювати зміну тарифного пакету (згідно заяви про зміну тарифного пакету) із загального тарифного пакету для корпоративних клієнтів-резидентів на тарифний пакет для бюджетних організацій, або навпаки.
5. Дострокове припинення терміну обслуговування клієнта за обраним тарифним пакетом можливе в наступних випадках:
- несплати клієнтом до кінця поточного місяця щомісячної плати за обслуговування за тарифним пакетом «Корпоративний», «Корпоративний+»;
- анулювання діючого тарифного пакету за рішенням уповноваженого органу банку;
- за згодою сторін або в інших випадках, передбачених законодавством та/або договірними умовами.
Після завершення строку обслуговування за обраним тарифним пакетом, банк самостійно переводить клієнта на загальний тарифний пакет для корпоративних клієнтів-резидентів.
6. Банк має право самостійно встановлювати та змінювати тарифи в будь-якому тарифному пакеті.
За більш детальною інформацією просимо звернутися до найближчого відділення банку.
* Термін обслуговування клієнтів корпоративного бізнесу на тарифному пакеті «Бізнес онлайн» не може перевищувати 4 календарних місяці з моменту реєстрації в системі банку. Закінченням календарного місяця вважається останній день поточного місяця. Після закінчення строку дії тарифного пакету та у випадку відсутності заяви про перехід на інший тарифний пакет, обслуговування буде здійснюватися на загальному тарифному пакеті. Строк обслуговування на тарифному пакеті «Бізнес онлайн» не може бути продовжений.