Віддалені послуги, які доступні клієнтам банку напрямку малого, середнього та корпоративного бізнесу:
Відкриття наступного поточного рахунку
Зміна тарифного пакету
Отримання нових прав та доступів до системи iFOBS
Важливо! Для отримання зазначених послуг віддалено потрібна наявність у суб'єкта господарювання (представник ЮО чи ФОП) кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП).
Як отримати послугу дистанційно?
заповніть відповідну заяву типової форми (оберіть необхідний додаток нижче);
переведіть заповнену заяву в PDF формат, підпишіть вбудованим електронним підписом (КЕП або УЕП) та збережіть підписаний документ з розширення p7s
направте в банк через iFOBS — завантажте документ у розділ IFOBS «Завантажені документи» / вид пакету «Юридична справа ЮО».
В систему iFOBS ви маєте завантажити лише один документ — заповнену заяву у форматі p7s з вбудованим електронним підписом.
Зверніть увагу! Подання документів юридичною особою через iFOBS передбачає лише дистанційне обслуговування цього рахунку. У випадку, якщо юридична особа бажає подавати документи на паперових носіях, потрібно звернутись у відділення банку для оформлення нового переліку осіб, які мають право розпоряджатися рахунком у Кредобанку в паперовій формі.
2. Змінити тарифний пакет
Ви можете обрати один із доступних для продажу вашому сегменту тарифний пакет, надіславши до банку заяву про зміну тарифного пакету — додаток 1.3.
Ознайомитися із доступними тарифними пакетами можна за посиланням.
Змінити тарифний пакет можна протягом строку обслуговування на попередньо обраному тарифному пакеті.
Зміна тарифного пакету здійснюється з дати зазначеної у заяві, але не раніше наступного робочого дня за днем подання заяви.
Зверніть увагу! Заява, надіслана до банку в робочий день після 18 год. або у вихідні дні, буде опрацьована наступного робочого дня за днем подання заяви.
3. Отримати нові права та доступи до системи дистанційного обслуговування «Клієнт—Інтернет—Банк» (iFOBS)
для створення нового користувача без права підпису, з можливістю перегляду інформації про залишки на поточних рахунках, формування виписок, створення документів без права підпису заповніть додаток 6.2;
для внесення змін в існуючі права та доступи користувачів заповніть додаток 6.3;
для підключення послуги SMS інформування про рух коштів по рахунках на номер телефону українського мобільного оператора заповніть додаток 6.4;
для блокування або видалення існуючих користувачів iFOBS заповніть додаток 6.6.
Якщо ви ще не маєте електроного підпису — його можна отримати у кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг — Центральний засвідчувальний орган.
1. Адміністратором зазначених даних по замовленню банківських послуг є ПАТ "КРЕДОБАНК"
2. КРЕДОБАНК забезпечує конфіденційність отриманої інформації
3. Для вияснення додаткових параметрівпослуги/продукту працівник банку зконтактуєтьсяз Вами, за зазначеним номером телефону
4. З умовами надання ПАТ «Кредобанк» згоду на обробку моїх персональних даних, отримання інформації, пропозицій щодо надання банківськихпослуг ознайомлений та погоджуюсь
1. Адміністратором зазначених даних по замовленню банківських послуг є ПАТ "КРЕДОБАНК"
2. КРЕДОБАНК забезпечує конфіденційність отриманої інформації
3. Для вияснення додаткових параметрівпослуги/продукту працівник банку зконтактуєтьсяз Вами, за зазначеним номером телефону
4. З умовами надання ПАТ «Кредобанк» згоду на обробку моїх персональних даних, отримання інформації, пропозицій щодо надання банківськихпослуг ознайомлений та погоджуюсь
404
Ooops... Щось пішло не так або сторінка не знайдена.